Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Bestelling plaatsen




Stap 1: Mijn winkelwagen
Kies een artikel in de webshop en leg het artikel in je winkelwagen door op de knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Als je klaar bent met winkelen, ga je naar de winkelwagen rechtsboven-aan de pagina en klik je op de knop ‘Bestellen’.

In je winkelwagen kun je het aantal nog wijzigen via het + of - teken. Liever toch iets anders? Dan verwijder je eenvoudig het artikel weer uit je winkelwagen. Heb je een kortingscode? Vul deze in door op de link ‘Kortingscode invullen’ te klikken. Onder het kopje ‘Bezorgen of zelf afhalen’ laat je ons weten hoe je de bestelling wilt ontvangen.

Als je helemaal tevreden bent met je te plaatsen bestelling, klik dan op de knop ‘Verder met bestellen’. Let op, het minimale orderbedrag voor een webshop bestelling is € 15,-.


Stap 2: Inloggen of registreren
Heb je al een account bij Blokker? dan kun je je gegevens oproepen via ‘Inloggen’. Heb je geen account, kies dan voor ‘Nieuw bij Blokker’. Het aanmaken van een account is niet verplicht als je een bestelling plaatst in de webshop. Het is wel erg makkelijk aangezien je dan ook op ieder gewenst moment je factuur kan inzien, altijd makkelijk voor bijvoorbeeld garantie.


Stap 3: Gegevens
In de stap gegevens geef je ons de informatie om je bestelling te kunnen verwerken. Let op; je kunt alleen bestellen indien je een (aflever-) adres opgeeft in Nederland. Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel, kies dan voordat je je gegevens gaat invoeren eerst de winkel waar je jouw bestelling wilt afhalen.

Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel, kies dan voordat je je gegevens gaat invoeren eerst de winkel waar je je bestelling wilt afhalen.


Stap 4: Bezorg- en betaalopties
Hier vul je het door jou gewenste bezorg- en-factuuradres in. Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode voor je bestelling. Je kunt alleen bestellen indien je gebruik maakt van een Nederlands betaalmiddel. Voor meer informatie over betalen, klik hier.


Stap 5: Overzicht
Controleer nogmaals of alles klopt op de overzichtspagina. Klopt alles? Klik dan ‘Bestelling afrekenen’. Vervolgens word je gevraagd de gegevens voor de betaling in te vullen.

Je bestelling is pas volledig afgerond wanneer je op jouw scherm een bevestiging van je bestelling ziet en een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail goed, dit is gelijktijdig ook je garantiebewijs.


6 meest gestelde vragen


Ik kan een artikel niet vinden in de webshop
Wanneer je een artikel niet kunt vinden in de webshop, kan het betekenen dat het artikel is uitverkocht of alleen in de winkel verkrijgbaar is.

Kan een uitverkocht artikel weer op voorraad komen?
Ja, houd hiervoor de website in de gaten. Bij artikelen die op korte termijn op voorraad komen kun je kiezen voor de herinner-mij optie. Als het artikel weer op voorraad is, krijg je hier per mail bericht van zodat je het zelf direct kan bestellen.

Kan ik mijn order annuleren?
Het is niet mogelijk om je bestelling achteraf te wijzigen of te annuleren. Mocht je van gedachten zijn veranderd dan kun je de bestelling weigeren bij aflevering of na ontvangst direct retourneren.

Waarom geldt er een minimaal orderbedrag bij bestellen?
Bij het online aanbieden van artikelen worden er geen kosten voor logistieke processen/ afhandeling in de artikelprijs verrekend. Om scherpe prijzen voor artikelen te blijven hanteren, maken we gebruik van een minimaal orderbedrag van € 15,-.

Bestellen vanuit het buitenland, kan dat?
Ja, vanuit het buitenland bestellen is mogelijk. Hiervoor dien je wel een Nederlands bezorgadres te kiezen. Ook de bank- of creditcardrekening die je gebruikt dient in Nederland geregistreerd te zijn.

Bestellen via een B point. In bijna al onze winkels is een online bestelpunt aanwezig. Wanneer er artikelen niet op voorraad zijn in de winkel en wel op blokker.nl, bieden we je de mogelijkheid om deze direct te bestellen. Je kunt de artikelen na bestellen ophalen in de winkel of we bezorgen de bestelling bij je thuis. Betalen verloopt via de kassa van de winkel. Er kan betaald worden met dezelfde betaalmiddelen als bij winkelaankopen. klik hier om een dichtstbijzijnde winkel met een online bestelpunt te vinden.