Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorging verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Bezorging verkooppartners





1. Bezorging door externe verkooppartners
De externe verkooppartner ontvangt vanuit Blokker de bestel/order informatie. Vervolgens is de externe verkooppartner verantwoordelijk voor het tijdig verzenden van het product via zijn eigen vervoerder. De externe verkooppartner verpakt en verzendt het product in zijn eigen doos/ verpakking. De verzending van het product vindt plaats vanuit het distributiecentrum van de externe verkooppartner zelf.

2. Levertijd van mijn bestelling
Een verkooppartner moet een product tussen 1 en maximaal 10 werkdagen bezorgen. Bij het product op de website staat altijd welke levertijd de externe verkooppartner heeft (deze ligt dus altijd tussen 1 en 10 werkdagen). Tevens staat de levertijd vermeld op de website zelf en op de orderbevestiging.

3. Track & Trace code
Om je bestelling te kunnen volgen in het verzendproces verstuurt de externe verkooppartner zelf een Track&Trace code naar je e-mail adres, welke je hebt aangegeven tijdens het bestellen van het product. Hiermee kan je de status van de levering volgen.

4. Product afhalen in een Blokker winkel
Nee, dat is niet mogelijk. Alleen Blokker producten kan je bij de winkel laten afleveren en kunnen dus in de winkel opgehaald worden. Als je een bestelling hebt gedaan met een Blokker product en een product van een externe verkooppartner, dan is het helaas ook niet mogelijk om het Blokker product in de winkel te laten afleveren. De website zal deze optie ook niet tonen. Als je het Blokker product wel wil laten afleveren in de winkel dan zal je daarvoor een aparte bestelling moeten aanmaken (en niet gecombineerd met een product van een externe verkooppartner).

5. Bezorgafspraak bij grote en zware producten
Grote en zware producten zoals koelkasten, wasmachines, trampolines, televisies> 40 inch etc. worden door middel van een bezorgafspraak met je ingepland. De externe verkooppartner neemt telefonisch (of per e-mail) binnen 1 werkdag contact met je op om deze afspraak in te plannen. Tijdens het bestellen van het product vragen we je om uw telefoonnummer en e-mail adres aan ons door te geven zodat deze bezorgafspraak met je bepaald kan worden. De afspraak kan alleen ingepland worden met de klantenservice afdeling van de externe verkooppartner.