Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Garantiebewijs van mijn artikel




Het originele aankoopbewijs is het garantiebewijs van het artikel. Dit kan een originele kassabon zijn of factuur. Zonder deze bewijzen kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie.

Heb je geen bon of factuur meer van je aankoop maar wil je toch aanspraak maken op de garantie? Kijk hieronder voor de mogelijkheden:

Je hebt je aankoop contant betaald in de winkel.
Je hebt helemaal geen bewijs van aankoop. Hierdoor kunnen we je helaas niet verder helpen.

Je hebt in de winkel je aankoop met pin betaald.
Je zal moeten aantonen dat het product bij ons is gekocht aan de hand van een bankafschrift/telefoonscherm Mobiel Bankieren. Hieruit moet blijken dat je bij Blokker een artikel gekocht hebt. Wij hebben uit het bankafschrift* het filiaal, tijdstip en datum nodig.
Binnen 3 maanden kun je hiervoor in de winkel terecht waar je het artikel hebt aangeschaft. De winkel zal je dan voorzien van een aankoopbewijs. Na 3 maanden kun je hiervoor contact opnemen met de Klantenservice (binnen de gestelde termijn van max. 2 jaar).
* Bankafschrift mag ook getoond worden via de Mobiel Bankieren app op je telefoon.

Je hebt online je aankoop gedaan en een "mijn Blokker" account
Goed nieuws, in jouw "mijn Blokker" account staan bij “mijn bestelgeschiedenis” je facturen.

Je hebt online je aankoop gedaan en geen "mijn Blokker" account
Je zal moeten aantonen dat het product bij ons is gekocht aan de hand van een bankafschrift* hieruit moet blijken dat je bij Blokker een artikel hebt gekocht. Wij hebben een datum van aankoop en ordernummer nodig. Dit ordernummer staat op je bankafschrift.
De winkel kan bij een online bestelling geen nieuw aankoopbewijs aanleveren, neem hiervoor altijd contact op met onze Klantenservice, wij helpen je graag verder. (binnen de gestelde termijn van max. 2 jaar).
* Bankafschrift mag ook getoond worden via de Mobiel Bankieren app op je telefoon.