Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Garantie




We geven minimaal één jaar garantie op artikelen. Afwijkende garantietermijnen worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het artikel. Voor garantie gelden de garantievoorwaarden zoals aangegeven op het garantiebewijs van het product. Deze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je kunt bij iedere winkel in Nederland voor garantie terecht.

We geven op onze elektrische artikelen minimaal twee jaar garantie. Als het apparaat langer dan twee jaar garantie heeft, kan dit door middel van het garantiebewijs aangetoond worden. Voor garantie gelden de garantievoorwaarden zoals aangegeven op het garantiebewijs van het product.
Normale slijtage leidt niet tot aanspraak onder enige garantie, net zo min als normale veroudering zoals het verkleuren van houten tuinmeubelen. Bij gebruik dat in redelijkheid niet als “normaal gebruik” kan gelden, kan geen beroep op garantie worden gedaan.

Blokker is niet verplicht tot het verlenen van garantie indien er sprake is van ondeskundig gebruik, wanneer consumentenproducten worden gebruikt voor professionele doeleinden of gebreken die ontstaan zijn door demontage. Garantie is tevens uitgesloten indien het artikel wordt doorverkocht aan derden. Wanneer tijdens onderzoek blijkt dat geprobeerd is het product te herstellen door derden, is (Blokker)-garantie uitgesloten. De onderzoekskosten zijn in dat geval voor jouw rekening.

  • Op artikelen die door breuk onbruikbaar zijn geworden, vervalt de garantie.
  • Indien een artikel binnen de garantietermijn wordt gerepareerd, blijft de oorspronkelijke garantietermijn in        tact.
  • Bij een reparatie verleent Blokker drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie. Je dient hierbij het        reparatiebewijs te bewaren.
  • Op artikelen buiten de garantie kunnen niet ter reparatie worden aangeboden.
  • Op reparaties aan artikelen met bliksem-, water-, brand- en/of vochtschade wordt geen garantie.

  • Je kunt geen reparatie of vervanging eisen, indien dit onmogelijk is voor ons of niet van ons kan worden verwacht. We hebben het recht om te beoordelen of het gebrek aan het artikel, door vervanging van een onderdeel, verholpen kan worden.