Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorging verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Klantenservice, garantie & voorwaarden





1. Voorwaarden & Garantie
Bij de aankoop van een product bij een externe verkooppartner gelden aanvullende voorwaarden en garanties van de externe verkooppartner.

Klik hier voor het overzicht van alle geldende voorwaarden voor kopen bij de externe verkooppartners.

2. Vragen over je bestelling & het geleverde product
Vragen over de levering van je bestelling, het gekochte product, garantietermijnen op het product en andere voorwaarden van een externe verkooppartner, stel je rechtstreeks aan de klantenservice van de externe verkooppartner. De externe verkooppartner zal graag je vragen beantwoorden.

Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners, als je vervolgens doorklikt op het juiste logo van de verkooppartner vindt je de juiste contactgegevens van deze externe verkooppartner.

3. Vragen over retourneren
Vragen over hoe je moet retourneren kan je rechtstreeks stellen aan de klantenservice van de externe verkooppartner.

Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners en hun klantenservice gegevens.

4. Vragen over de retourbetaling
Als je een vraag hebt over de retourbetaling van je bestelling, kan je contact op nemen met de Blokker klantenservice op werkdagen van 9:00 uur tot 20:00 uur via 0800-9131.