Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Retourneren




Retourneren van je online aankoop:
Online gekochte producten, die ontvangen zijn via Post NL, kunnen gratis geretourneerd worden via een PostNL Servicepunt. Je mag het artikel net zo bekijken of uittesten als dat mogelijk is bij een winkelaankoop. Voorbeeld: bij een stofzuiger mag je kijken hoe lang het snoer is, echter je mag er niet mee stofzuigen. Ziet het artikel er niet zo uit als je had verwacht stuur het artikel dan aan ons retour. Je hebt hierbij een bedenktermijn van 30 dagen om van de koop af te zien. Wanneer je een online gekocht artikel wilt retourneren, raden we je aan om het artikel samen met het retourformulier terug te sturen. Het retourformulier wordt standaard meegeleverd met je bestelling. Op deze wijze kunnen we je retour snel verwerken. Je kunt eventueel ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Na aanmelding van je retour heb je vervolgens nog 14 dagen om het artikel terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.

Retourneren van je pakket, kan met daarbij ingesloten het retourformulier via het volgende (gratis) retouradres:
Blokker
Antwoordnummer 10265
2800 VB Gouda

Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, bij het retourneren van de volledige bestelling. Aankoopbedragen gedaan met een cadeaukaart worden teruggeboekt op je bankrekening. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding retour betaald. Per e-mail ontvang je hiervan een bevestiging.

Retourneren van je online aankoop bij één van onze verkooppartners
U heeft de mogelijkheid om binnen 30 dagen na levering de goederen gratis te retourneren (met uitzondering van speciale leveringen). Het product dient ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking terug gestuurd te worden.
Kijk op de pagina van de verkooppartner onder het kopje retourneren van product hoe je je bestelling kan retourneren.

Retour onder een aankoopbedrag van € 129,95
Het is ook mogelijk om de online gekochte artikelen te retourneren via een Blokker winkel. De artikelen kunnen met factuur worden geretourneerd in een Blokker winkel (met uitzondering van artikelen die besteld zijn met AfterPay en PayPal). Je krijgt het aankoopbedrag dan direct contant terug inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. U kunt het artikel ook binnen 30 dagen naar Blokker retour verzenden via een Post NL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.

Retour boven aankoopbedrag van € 129,95
Wanneer u een via de webshop van Blokker aangekocht artikel wilt retourneren waarbij het aankoopbedrag boven de 129,95 euro ligt, verzoeken wij u dit artikel binnen 30 dagen retour te verzenden via een Post NL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Je kunt er vanuit gaan dat jij binnen 14 dagen je geld retour hebt. Geen retour & Omruilformulier ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice Link klantenservice. We sturen je graag een retourformulier via e-mail.

Sommige producten kun je niet terugbrengen. Bekijk hier welke dat zijn.

Retourneren winkelaankoop:
Wanneer je een artikel in één van onze Blokker winkels hebt aangeschaft kun je dit artikel binnen 30 dagen na aankoop bij iedere winkel van Blokker retourneren. Wanneer je de aankoop met een cadeaukaart hebt gedaan, ontvang je hiervoor contant geld terug of je kunt het bedrag retourpinnen op je bankrekening. Voor ruilen en retourneren geldt verder: Je ook het betaalbewijs kan overhandigen. Dit kan een kassabon, factuur of bankafschrift zijn waarvan de winkelmedewerker duidelijk kan aflezen dat het om het artikel gaat wat jij wilt retourneren. Het artikel kan alleen geretourneerd worden wanneer je het ongebruikt en in een ongeopende, onbeschadigde verpakking aanbiedt.

Sommige producten kun je niet terugbrengen.Bekijk hier welke dat zijn.

Retourformulier
Return Form
Modelformulier
www.thuiswinkel.org