Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorging verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Retourneren aan verkooppartners





1. Zichttermijn
De zichttermijn is, zoals je gewend bent bij Blokker, 30 dagen voor alle producten van externe verkooppartners.

2. Werkwijze om te retourneren
Het retouradres, de werkwijze en de retourkosten verschilt per externe verkooppartner. In het toegezonden pakket of in de e-mailbevestiging vanuit de externe verkooppartner zijn retourinstructies meegestuurd hoe je het product kan retourneren aan de verkooppartner.
Op de Blokker website hebben we ook de retourinstructies per externe verkooppartner vermeld. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners en hun klantenservice gegevens.
Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen met de klantenservice van de verkooppartner om de retourinstructies te ontvangen.

3. Retourkosten
Voor de meeste producten geldt dat je het product gratis kan retourneren aan de externe verkooppartner. Voor producten waarvoor een ophaalafspraak of producten die extreem zwaar of groot zijn, kunnen retourkosten gerekend worden door de externe verkooppartner. Vraag vooraf naar de kosten bij de desbetreffende externe verkooppartner.
Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners en hun klantenservice gegevens.

4. Retourbetaling
Als klant moet je het pakket retour sturen aan de externe verkooppartner conform de retourinstructies van de externe verkooppartner. De externe verkooppartner bevestigt de retourontvangst aan Blokker. Deze retourmelding van de verkooppartner aan Blokker zet de retourbetaling dan automatisch in werking.
Binnen 14 dagen na retourmelding van de verkooppartner ontvang je je geld retour op je bankrekeningnummer. Als je betaald hebt met Afterpay, dan vervalt automatisch deze openstaande rekening.

Heb je na 5 dagen sinds het retour zenden nog geen bericht gehad? Neem dan contact op met Klantenservice van de verkooppartner. Heb je na 14 dagen sinds de retourbevestiging nog geen geld retour van ons ontvangen? Neem dan contact op met de Blokker klantenservice op werkdagen van 9:00 uur tot 20:00 uur via 0800-9131.

5. Retourneren in een Blokker winkel
Het retourneren van producten van een externe verkooppartner kan helaas niet in een van de Blokker winkels. Het retourneren van externe verkooppartner producten kan alleen per post of via een ophaalafspraak geregeld worden.