Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Thuisbezorging door PostNL pakketdienst




Je kunt je bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. Kijk hiervoor op www.postnl.nl voor meer informatie.

Niet thuis?
PostNL Pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert bij niet thuis ook bij de buren. Pakketpost artikelen worden nooit op een etage bezorgd. Het is niet mogelijk om een bestelling te leveren op een postbus adres .Heb je nog geen track en trace code ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. We kijken graag de status van je levering na.

Afleveren PostNL pakketdienst in winkel
Je kunt je bestelling het beste volgen via track & trace van PostNL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen ons uiterste best om pakketpost bestellingen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

PostNL geeft aan dat mijn bestelling is afgeleverd, dit is niet het geval.
Het kan zijn dat de postbode je bestelling bij de buren heeft afgegeven. We raden je aan om bij de buren navraag te doen. Wanneer je bestelling niet bij de buren is afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Online gekochte artikelen retourneren
Bestellingen die afgeleverd zijn door Post NL, kunnen gratis worden geretourneerd worden via een PostNL Servicepunt. Dit doe je met het meegestuurde retourformulier. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, bij het retourneren van de volledige bestelling. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen retour betaald. Per e-mail ontvang je een bevestiging.