Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Webshopaccount




Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Volg onderstaande stappen om je persoonlijke gegevens in je webshop account te wijzigen.
  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Pas je gegevens aan
  • Klik op 'aanpassen

  • Je persoonlijke gegevens zijn nu gewijzigd.

    Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Volg onderstaande stappen om je e-mailadres te wijzigen.
  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Vul een nieuw e-mailadres in
  • Klik op 'aanpassen'

  • Je e-mailadres is nu aangepast.

    Hoe voeg ik een extra bezorgadres toe?
    Volg onderstaande stappen om een extra bezorgadres toe te voegen in je webshop account.
  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn adresboek'
  • Klik op 'Nieuw adres toevoegen'
  • Vul velden in
  • Klik op 'aanpassen'

  • Je hebt nu een extra bezorgadres toegevoegd. Tijdens bestellen van artikelen kun je je dit bezorgadres kiezen



    Hoe kan ik registreren voor een webshop account?
    Volg de onderstaande stappen om je te registreren voor een webshop account.
  • Ga naar 'mijn blokker' bovenaan de pagina
  • Klik op 'registreer' aan de rechterkant van de pagina
  • Vul het formulier in. Klik op 'registreer'
  • Na het registreren ben je meteen ingelogd.

    Hoe kan ik inloggen in mijn webshop account?
    Inloggen in je webshop account gaat alsvolgt
  • Klik op 'Mijn Blokker' bovenaan de pagina
  • Aan de linkerkant van de pagina zie je de mogelijkheid om in te loggen
  • Vul je e-mailadres en je wachtwoord in
  • Klik op 'inloggen'

  • Nog geen webshop account? klik hier om je te registreren.

    Ik kan niet inloggen in mijn webshop account
    Inloggen in je webshop account gaat als volgt:
  • Klik op 'Mijn Blokker' bovenaan de pagina
  • Aan de linkerkant van de pagina zie je de mogelijkheid om in te loggen
  • Vul je e-mailadres en je wachtwoord in
  • Klik op 'inloggen'

  • Nog geen webshop account? klik hier om je te registreren

    Ik heb mijn webshop account geblokkeerd. Wat nu?
    Neem contact op met onze klantenservice. We kunnen je webshop account voor je deblokkeren.

    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Volg onderstaande stappen om je wachtwoord te wijzigen
  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Voer onderaan het formulier een nieuw wachtwoord in (Minimaal 6 tekens, met 1 teken en 1 cijfer). Klik op 'aanpassen'

  • Je wachtwoord is nu aangepast. Bij de volgende keer inloggen kun je het nieuwe wachtwoord gebruiken.

    Volg onderstaande stappen om de status van je bestelling te bekijken
  • Log in, in je webshop account.
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina.
  • Ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Zoek je bestelling in het overzicht met al je bestellingen.
  • Bekijk de status bestelling bij 'Verzendstatus'. Klik eventueel op 'bestelnummer' voor meer details over je bestelling
  • Je bestelling blijven hierin bewaard.

    Wat is een verlanglijstje?
    Op je verlanglijstje kun je artikelen zetten die je graag wilt hebben. Deze verlanglijst kun je voor jezelf bewaren of versturen naar je vrienden en kennissen. Handig om je favoriete items te bewaren of om iedereen op de hoogte te brengen van je wensen voor Sinterklaas of bijvoorbeeld je verjaardag.

    Met één druk op de knop kun je al je artikelen in je winkelwagen zetten en direct afrekenen.

    Om een verlanglijstje te maken heb je een webshopaccount nodig.

    Hoe maak ik een verlanglijstje?
    Om een verlanglijstje aan te maken of om artikelen op je verlanglijstje te zetten dien je ingelogd te zijn in je webshop account.
  • Wanneer je een artikel open klikt in de webshop, zie je aan de rechterkant (onder 'omschrijving') de optie: 'Plaats op verlanglijstje'
  • Wanneer je hierop hebt geklikt krijg je de melding: 'Dit product is succesvol toegevoegd aan uw verlanglijstje'
  • In je webshop account kun je bij 'mijn verlanglijstjes' meerdere verlanglijstjes aanmaken