4Goodz
Contactinformatie
Over 4Goodz
Beoordelingen van onze klanten
Marc Heinen
Stevige 3bakken afvalbak, makkelijk te bevestigen. Blij mee!
Annie Daemen
Dat ik mijn servies binnen had ging ik het uitpakken toen bleek dat er op 1 bord 3 krasjes op zaten ik heb dat gemaild naar ze met een foto erbij ze mailde gelijk terug dat ik een nieuwe toegestuurd kreeg dat vond ik echt service.
Chris Post
Snelle levering
J Koelink
We zouden het product ophalen bij blokker want ons huis is nog niet bewoond maar dat ging helemaal mis. Na vaak gebeld te hebben kon er niks aan gedaan worden. Uiteindelijk bij de post nl opgehaald op dinsdag want die zaak was dicht i v.m. vakantie
ans kuypers
helaas bleek de foto, de titel en de tekst niet bij elkaar te kloppen (dit gemeld en met de toezegging dat ze het zouden aanpassen is het nog hetzelfde) daarom heb ik ook niet gekregen waar ik om vroeg, teruggestuurd, hopelijk komt het nog goed!!!
Rieslinghuis Rieslinghuis
Senem Aktas Celik
Majorie Overvoorde
A. Poot-Leffring
Op de website staat dat de producten in de vaatwasser kunnen, maar op het product zelf staat dat dat niet kan. Dus dat is een tegenvaller. Verder goede bakjes.
Als je een product wilt retourneren kun je een hem aanmelden op https://4goodz.returnless.com/nl
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.