Els Ulehake
1e maal en super tevreden met de afhandeling.
1e maal en super tevreden met de afhandeling.
Alles is goed verlopen.
Gls bezorging wat minder
Bezorging perfect op tijd. Goed op de hoogte gehouden door verzender.
Weing op aan te merken. Lezen, beslissen, bestellen en vlot geleverd.
Netjes en snel geleverd
Product informatie en contact was er niet, ik miste een handleiding bij het product, verder ben ik tevreden.
Klacht. GLS zou het van bovenstaand op maandag 15 januari 2024 bezorgen. Op hun berichtgeving zie ik nu dat het op 15 januari 2x is aangeboden. om 11.00 uur en om 17.40 uur. Beide keren geven zij aan dat er niemand thuis was. Dit is NIET waar.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.