Corrie Knook
De zwarte inkt was een oude helemaal verfrommeld en niet in plastic verpakt De gekleurde was wel in plastic verpakt maar open Slechte ervaring niet voor herhaling vatbaar
De zwarte inkt was een oude helemaal verfrommeld en niet in plastic verpakt De gekleurde was wel in plastic verpakt maar open Slechte ervaring niet voor herhaling vatbaar
Ik heb nooit zo goed kunnen bestellen en kopen, bedankt daarvoor.
Alles tot in de puntjes.
Alles netjes en snel geleverd voor een schappelijke prijs
Brievenbuspakketje zou op 30 december worden geleverd. Van Post Nl een track & trace link ontvangen. Om 16.10 nog gekeken, bezorger is nog onderweg. Om 16.30 bericht pakket is afgeleverd om 14.50. NIETS ontvangen! Ook de buren niet! Waar is pakket?
Niet geleverd wat ik besteld heb en op de retour aanvraag nog geen reactie
Gewoon alles goed en niks op aan te merken
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.