Marco Steneker
Levering was net een dag langer dan dat je hebt met rechtstreeks Amazon bijv. Ze hadden dat ook niet alsnoptie hoor dus verder prima!
Levering was net een dag langer dan dat je hebt met rechtstreeks Amazon bijv. Ze hadden dat ook niet alsnoptie hoor dus verder prima!
Alles op tijd.
ik heb het product DRIE keer (3 x) besteld én betaald, en het is nooit bij mij thuis afgeleverd.
Alle afspraken zijn nagekomen.
Precies zo gegaan als vermeldt. Helemaal supwer .
Jan
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.