Strabox
Contactinformatie
Over Strabox
Als je vragen hebt of advies wilt dan zijn we hiervoor bereikbaar per telefoon en mail.
Beoordelingen van onze klanten
Astrid Béchard
Het is heel licht plastic, de steel van de veger blijft al niet meer zitten, dus moeten we het zelf met lijm vastmaken. Voor de rest doet het wel wat het moet doen.
henk kenis
alles is vlotjes verlopen.
Nanny Alleman
Ik heb geen contact gehad met het bedrijf. Maar het werd netjes en op tijd geleverd. Rasr waz wel dat dhl via het gedrijf gelevetd heeft wsf ook in hun mail stond. Ennik een msil van blokkef kreeg dat postnl xou afleveren
Robert Sidler
Zeer vertraagde levering.Verpakking bij niet te openen veel plastic en tape.
monique van Dam
Ik geef ern hele slechte beoordeling. Ander artikel ontvangen dan besteld. Zijn telefonisch niet te bereiken. Reageren niet op de mail
Jo Wiezel
Netjes geregeld
Jo Pelders
Shannon Van der zalm
Monique Van der meer
Nou ik ben helemaal niet tevreden, ik heb mijn pakket gewoon niet ontvangen telefonisch contact gehad met het bedrijf maar tot op heden niets meer vernomen. Dus ik kan pas een beoordeling doen als ik daadwerkelijk mijn aankoop in huis heb. Groet
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.