EL-Vidas
Contactinformatie
Over EL-Vidas
Beoordelingen van onze klanten
Jeroen Kooijman
De tv was een andere dan ik had besteld. Dit is een eu versie werd mij verteld maar het zou wel dezelfde zijn. Toch vind ik dat je niet een andere tv mag leveren dan wat je op de site hebt staan.
Jose Versteeg
Mehmet Ozcan
Simon Pieter de Korte
Rob Derks
Kan het helaas niet ruilen zo snel was de verzending. Gebeld en de oplossing gaf men om pakket te weigeren en retour te zenden en wordt het bedrag (binnen 10 werkdagen) terug overgemaakt. Dan kan ik alsnog een andere keuze maken. Dat vond ik prima op
Patricia van Bommel
Wij hebben de verkeerde tv geleverd gekregen. Ook kloppen de soecificaties op de Blokker site niet…
Lia Rosier
W. den Broeder
Ik kocht de Samsung UE43AU7040 en kreeg de Samsung UE43AU7092u een jaar ouder model.. Er werd energielabel C belooft maar kreeg energielabel G. Heb iets korting gekregen en de TV werkt goed.
J.A. van Lienden
In eerste instantie mail met Track & Trace link die niet werkte. Bestelling kwam niet, via chat contact. Toen een bericht dat de zending was beschadigd en niet geleverd kon worden maar 2 dagen later. Werd toen een beetje achterdochtig
Als je een product wilt retourneren kan je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Alleen met behulp van deze retourinstructie kan je het pakket gratis* aan ons retourneren.
Onze klantenservice is te bereiken via het mailadres en telefoonnummer, te vinden links op uw scherm.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan de retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
* Een standaard pakket kan GRATIS worden geretourneerd (lichter dan 20 kilo en kleiner dan 175x78x58 cm).
Voor zendingen met afwijkende afmeting en/of gewicht moet je rekening houden met de volgende retourkosten:
- zending zwaarder dan 30 kilo: 10,00
- zending groter dan 175x78x58 cm: 25,00
En dan wordt de zending netjes bij je opgehaald (omdat deze niet kunnen worden verstuurd met een reguliere bezorgdienst). Vraag ons gerust naar de voorwaarden.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.