Cornelis Bosma
Ik had 6 stapelbare tuinstoelen besteld bij 4goodz, deze werden vlot geleverd. Bij het in gebruik nemen van de stoelen brak bij een een poot af. Heb contact opgenomen met 4goodz en er werd vlot een nieuwe stoel geleverd, top!
Ik had 6 stapelbare tuinstoelen besteld bij 4goodz, deze werden vlot geleverd. Bij het in gebruik nemen van de stoelen brak bij een een poot af. Heb contact opgenomen met 4goodz en er werd vlot een nieuwe stoel geleverd, top!
Alles is goed en snel afgewerkt; geen klachten en geen opmerkingen
Alles prima verlopen.! Alleen de bezorger heeft pakket niet bij ons afgeleverd, maar bij een afhaalpunt.
Stevige 3bakken afvalbak, makkelijk te bevestigen. Blij mee!
Dat ik mijn servies binnen had ging ik het uitpakken toen bleek dat er op 1 bord 3 krasjes op zaten ik heb dat gemaild naar ze met een foto erbij ze mailde gelijk terug dat ik een nieuwe toegestuurd kreeg dat vond ik echt service.
Snelle levering
We zouden het product ophalen bij blokker want ons huis is nog niet bewoond maar dat ging helemaal mis. Na vaak gebeld te hebben kon er niks aan gedaan worden. Uiteindelijk bij de post nl opgehaald op dinsdag want die zaak was dicht i v.m. vakantie
helaas bleek de foto, de titel en de tekst niet bij elkaar te kloppen (dit gemeld en met de toezegging dat ze het zouden aanpassen is het nog hetzelfde) daarom heb ik ook niet gekregen waar ik om vroeg, teruggestuurd, hopelijk komt het nog goed!!!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.