Accubat
Contactinformatie
Over Accubat
Beoordelingen van onze klanten
Bert Hoogenboom
8 dagen levertijd ipv 1 en geen antwoord op de telefoon na 6 dagen contact met blokker opgenomen toen kwam het pakketje na 2 dagen
Frits Hirschbein
Uitstekend
Marjan Van de Lindeloof
nicole chambille
Productinformatie overbodig. Gebruik duidelijk. Geen contact gehad met de verkoper. Niet nodig geweest. Manier van verpakken had ik anders gedaan. Zat in een klein envelopje zonder iets eromheen. Gelukkig is alles goed gegaan met versturen.
Jef Conaert
Alles oke
Henny Bijvank
Door in deze tijd iets te bestellen is het dus normaal dat je het artikel later in huis hebt dan normaal.
Faizoel Jagga
Maarten H Grimbergen
Bestelling "nog" niet ontvangen. Vandaag wel telefonisch contact gehad maar nog reactie of oplossing. Mogelijk ligt de fout niet bij hun maar daar ben ik niet mee geholpen. Ik wacht netjes af.
He Gooskens
Goede communicatie prima dat het in de brievenbus kon! Dank!
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.