Joey Zeebregts
Super duidelijke communicatie. Helaas was het product beschadigd toen we hem hadden ontvangen maar alleenonline.nl heeft snel gereageerd met een oplossing! Duidelijk mail contact en fijn geholpen! Bedankt!
Super duidelijke communicatie. Helaas was het product beschadigd toen we hem hadden ontvangen maar alleenonline.nl heeft snel gereageerd met een oplossing! Duidelijk mail contact en fijn geholpen! Bedankt!
Bestelling beschadigd geleverd. Blokker doet er zelf ook weinig aan om tot een oplossing te komen. Rond uit slecht.
Blij met mijn dim-bare compacte lamp, snelle levering en goed bezorgd
In het begin was er een miscommunicatie met de bezorging (koerier), maar dat werd snel opgelost via de mail. Via de mail is alleenonline zeer goed bereikbaar en men reageert snel. Telefonisch contact is echter niet gelukt tijdens de openingstijden.
Makkelijk re bestellen. Alleen track and tracé mail werkte niet
Ventilator is absoluut niet stil en op de eerste stand niet voelbaar werkend, dus ik wil hem retour sturen maar krijg in ieder geval tot nu toe geen reply via email of contact via telefoon. Geen aanrader
Beste Arwen, Wat jammer om te horen. Maar dank voor de feedback. Retouren gaan bij ons vlot, dus maakt u zich geen zorgen. We hebben uw email al beantwoord, en het retour formulier gedeeld, zodat we de kwestie snel kunnen oplossen. We vinden de slechte beoordeling wel wat jammer, gezien we nog niet de kans hebben gekregen om de juiste service te verlenen. Hoop spoedig van u te horen.
Zeer slechte levering alles beschadigd niets goed verpakt, veel te laat geleverd. U bent geen bedrijf om aan te raden
Beste Harmjan, Dank voor de feedback. We zijn al met elkaar in gesprek via de email. Het pakket was zeker niet in nette staat afgeleverd. Dat willen wij graag netjes voor u oplossen. Hoop spoedig van u te horen.
Staat op de site van Blokker levering binnen 1-3 werkdagen. Echter nu 7 dagen verder en nog niets ontvangen. Verzendbevestiging met track and trace zonder track and trace ingevoerd.
Beste Bente, Uw bestelling betrof een koeriers levering op afspraak. Dit doet er altijd iets langer over, omdat het een koeriers levering is. We zijn inmiddels al in gesprek met elkaar via de email.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.