Wieger Nijboer
Ben tevreden met de service alles correct Afgehandeld zoals werd omschreven
Ben tevreden met de service alles correct Afgehandeld zoals werd omschreven
Blokker zelf blijft in gebreke. Bij opening account zouden blokkerpunten worden bijgeschreven en dat is niet gebeurd
Alles perfect
Niet telefonisch te bereiken!! Terwijl telefoonnummer erbij staat. Duurde lang om een retourlabel te ontvangen. Door tussenkomst van Blokker uiteindelijk gelukt
Besteld en betaald en krijg de volgende dag te horen dat het niet leverbaar is. De terug betaling gaat 10 dagen duren....Daar zal ik niet gauw weer gebruik van maken. Ik heb hem inmiddels ergens anders in de winkel gehaald.....en was nog goedkoper oo
Optijd netjes verpakt bezorgd
Ging allemaal soepel via internet.
N.V.T. de score spreekt voor zich TOP
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.