Decopatent
Contactinformatie
Over Decopatent
Decopatent® brengt het gezellige gevoel in elke woonsituatie. Decopatent® is een Woon- & Lifestyle merk dat in staat is iedere ruimte in en om uw huis te voorzien van meerwaarde in onder andere meubels en woonaccessoires. Van keuken tot in de woonkamer, van de badkamer tot in de slaapkamer !
Voor elke ruimte heeft Decopatent® een omvangrijke collectie in uw levensstijl met veelal FSC® gecertificeerde artikelen. FSC staat voor Duurzaam Bosbeheer.
Onze kracht ligt in het aanbieden van mooie, maar toch betaalbare producten en verfijnt uw dagelijks leven, in de thema’s: Lifestyle, Wonen en Slapen, Keuken en Koken, Tuinieren, Sport en Vrije tijd.
Decopatent® is een internationale online retailer met een ruim assortiment aan stijlvolle en hoogwaardige producten , waarbij iedereen zich thuis voelt !
Decopatent® is een onderdeel van: Verkoop.com
Beoordelingen van onze klanten
j hekkema
prettig telefonisch contact, veel begrip en een vlotte nalevering.
Lu Yin Tso_Li
Superverkoper, snelle levering, het product is in overeenstemming met de beschrijving.
kaltoum Dakmar
Superfijn dat het meteen bezorgd kan worden en ben blij met schoenenkast
Ruud Pol
Prima service. Er ontbrak een schroef, na contact gehad met Decopatent keurig opgestuurd.
Ton Valkenburg
Kees Mensink
De mop is op aanraden van de ergotherapeut besteld. Er zit geen gebruiksaanwijzing en die mis ik wel dus als u die nog na kunt sturen heel graag. Buiten de Engelse kreten op de doos moet je het maar uitzoeken.
Francis Bulters
Snel geleverd. Heel netjes verpakt.
prem ramnath
Alles ging prima
Jan Van der heijden
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.