Mischa Van den Berg
De afbeelding komt niet overeen met wat geleverd is. Dus ik ben daar niet blij mee. Daarlangs wilde ik het naar de winkel (blokker filiaal )terug brengen en dat gaat weer niet.
De afbeelding komt niet overeen met wat geleverd is. Dus ik ben daar niet blij mee. Daarlangs wilde ik het naar de winkel (blokker filiaal )terug brengen en dat gaat weer niet.
Snel bezorgd en keurig verpakt.
Contact gehad met verkoper over scheefstand machine. Zou dit bespreken en zorgen voor vergoeding omdat het om cadesu ging wat niet op tijd geruild kon worden. Tot nu toe niets vernomen van verkoper. Contact gehad met klantensetvice, mocht klacht niet
Alles helemaal goed 👍👍👍
Alles oke zover. Pan geleverd schoongemaakt en ingebrand en al gebruikt. Zover zogoed.
Snelle levering binnen 2dagen
Helaas wad de maatgeving (van de breedte) van de bakplaats niet exact. Was gegeven als 39 cm lang (breed) maar is reeel 38,5 cm. Bezorging was vlekkeloos.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.