Yvonne Pattiasina
Hele snelle reactie van Kookschoppen gehad in verband met retour zending en het bedrag heel snel terug gehad. Zeer tevreden over Kookschoppen.
Hele snelle reactie van Kookschoppen gehad in verband met retour zending en het bedrag heel snel terug gehad. Zeer tevreden over Kookschoppen.
28 Mrt besteld, nu 4 April nog niks binnen, via t&t gezien dat het pakket in depot ligt (al de hele dag) 2 april is de zending pas klaar gezet. Met klantenservice contact opgenomen vond dit ook niet bepaald vriendelijk beetje neutraal, zou beter moge
Hier zaten de paasdagen tussen , vandaar de vertraging.
geen contact gehad, alleen betaald.
Mooie pan, niet supersnel geleverd maar dat hoefde ook niet. Prima prijs.
Ik heb deze bestelling nooit ontvangen
Dit zou 3 dagen geleden bezorgd moeten zijn volgens de T&T.
Ik heb nog niks ontvangen!?
Ik heb mijn borden nog niet ontvangen
Goedemorgen, dit komt vandaag.
beoordeling ben tevreden over de communicatie .
Geleverd door dpd en doos beschadigd ontvangen
5 dec. Heb ik mijn bestelling geplaatst, levertijd zou 5 a 6 dagen zijn. Tot nu toe heb ik niks ontvangen en ook geen bericht gehad over de verloop vd levering.
Helaas loopt deze bestelling vertraging op .Excuses daarvoor.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.