Peter Hendrikx
Goed product geleverd, ook goed verpakt. Snelheid van leveren zou wat sneller kunnen. Verder prima verkoper.
Goed product geleverd, ook goed verpakt. Snelheid van leveren zou wat sneller kunnen. Verder prima verkoper.
Bezorging slecht geregeld, geen melding gekregen dat bij de buren is bezorgd. Was niet de eerste keer wel laatste keer.
Snel,safe en simpel.
Ppppppppppoductie info is juist Weinig zicht wanneereer uiteindelijk bezorgd gaat worden en door wie
Prima kwaliteit fotolijst zoals verwacht. Het is heel goed verpakt en mooi op tijd geleverd. Zou hier zeker nogmaals bestellen.
Ik kan geen retour aanvragen en de klok kwam kapot aan,ik hoop dat ik nog een retour krijg en m,'n geld terug krijg
Een retour moet bij de verzender van het product worden aangevraagd en deze klant heeft dat waarschijnlijk niet begrepen. Zaak is netjes opgelost door de aanbieder van het product.
Het product is nog niet geleverd. Ze kunnen geen beloftes doen, nemen geen verantwoordelijkheid en doen geen enkel stapje extra om te zorgen dat ik mijn product krijg, nadat tot twee maal toe de levering niet door is gegaan
n.v.t.
Het is bijna onmogelijk om iets te retourneren, gaat niet via de pagina van Blokker, . Of via de mail van marketplace trading zelf. En als je belt wordt er een retoren bon belooft maar daar kun je weer achter heen bellen. Nu afwachten of ik mijn geld
Het product was prima en goed verpakt. Ik kreeg n melding v bezorging maar t pakket was er niet.. ik werd doorgestuur naar andere pakketwinkel, ook niet. Gebeld met klantenservice v d. Pakketdienst. Het was wel bezorgd, weer geweest. Lag t er toch.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.