G Bongers
Fuck GLS
Fuck GLS
In de informatie stond dat er een snoer van 2 meter zou zijn. Die is maar ruim 1 meter. Die 2 meter was voor mij de belangrijkste reden om het product via jullie site aan te schaffen.
Snelle verzending van het product, dat in goede staat arriveerde en prima werkt.
GLS als vervoerder gaf al aan dat ze met de bezorging mogelijk al achterstand hadden en pakket nog niet ontvangen was door hen. Bezorging kwam dan ook pas op woensdagmiddag aan.
Omdat er stond: vandaag besteld, morgen in huis, heb ik de sapcentrifuge besteld. Ik heb hem op een donderdagmiddag besteld en kreeg hem pas op maandagmiddag geleverd. Haal dat regeltje, vandaag besteld, morgen in huis, maar gauw weg.
Een erg fijne electrische deken mooi lang met meerdere standen klein minpuntje hij warmt langzaam op
Jaap
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.