Nick Drummen
Gek genoeg heb ik moeten aangeven of ik langer wilde wachten, zodat ik mijn pakketje toch nog kon krijgen, maar daarna krijg ik mijn geld terug gestort. Dan check eerst en laat dan wat weten...
Gek genoeg heb ik moeten aangeven of ik langer wilde wachten, zodat ik mijn pakketje toch nog kon krijgen, maar daarna krijg ik mijn geld terug gestort. Dan check eerst en laat dan wat weten...
Hans
Lionor
dinie huibers
Babeth
Anke Lescrauwaet
Donney
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.