J.C. Veerman
Ik ging ervan uit dat deze pan bij Blokker in de fysieke winkel zou worden geleverd. Ik wilde hem daar samen met een andere bestelling ophalen. Bewuste keuze. Daarom jammer dat het niet zo is gegaan.
Ik ging ervan uit dat deze pan bij Blokker in de fysieke winkel zou worden geleverd. Ik wilde hem daar samen met een andere bestelling ophalen. Bewuste keuze. Daarom jammer dat het niet zo is gegaan.
Alles prima verlopen
Het is een openbaring hoe hun het hebben afgeleverd, wij hebben wat dat betreft wel ervaring hoe het niet moet. Gewoon een dure bestelling voor de deur zetten e.d.
Gekocht in de Blokkerwinkel in Dieren. Vriendelijke en behulpzame verkoopster
Goede en lange ervaring met deze zeer degelijke pan van Sola maar helaas heb ik per ongeluk de pan (zonder olie) te heet laten worden waardoor de bodembeschermlaag is vernield. Daarom heb ik opnieuw deze pan besteld die wederom snel is bezorgd.
De 50-delige set wordt alleen met woorden beschreven waardoor de summiere afstandsfoto's in het niet vallen. De extra opscheplepels zijn wellicht voor mensen die per lepelhoeveelheid willen afmeten, maar ja, het heet opscheplepel.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.