I. van Deursen
De bestelling was gemakkelijk en werd verrassend snel bezorgd. Erg goed ingepakt zodat het product niet kon beschadigen. Fijne gebruiksaanwijzing.
De bestelling was gemakkelijk en werd verrassend snel bezorgd. Erg goed ingepakt zodat het product niet kon beschadigen. Fijne gebruiksaanwijzing.
Geen contact met verkoper gehad
Bestelling is geannuleerd door Solis.
Besteld en betaald, product zou op voorraad zijn. Kreeg echter bericht dat het product niet op voorraad was en heeft Blokker de bestelling geannuleerd. Moest een paar dagen wachten op de restitutie van mijn betaling. Erg jammer.
Informatie over bezorging moet echt beter. Werkdag voor 21:00 besteld, morgen in huis geldt niet op vrijdag: dat wordt dinsdag. Op zich niet erg, maar geef dat dan aan! Apparaat kwam in een doos waar 4 apparaten inpassen, lekker onhandig.
Snelle levering en prima verpakking
Prima materiaal precies zoals online omschreven, wel jammer dat DHL verstek heeft laten gaan op de aangegeven lever datum, maar dat is niets nieuw bij DHL.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.