Harry Haenraets
Kreeg een geopende doos van de bezorger. Na inspectie bleek wel alles te kloppen van het produkt. Snelle en correcte levering.
Kreeg een geopende doos van de bezorger. Na inspectie bleek wel alles te kloppen van het produkt. Snelle en correcte levering.
Ik kreeg de eerste keer een beschadigd product geleverd. Dat is direct opgelost door een nieuw exemplaar te leveren. De afhandeling was prima….
Dit product leek niet nieuw, doos was op meerdere punten open. Er zaten schroeven bij waar ik haken verwacht had in verband met montage. Verder ziet het product er goed uit ondanks de beschadigde doos
Gewoon goed!
Snel en goed geleverd
Mooi tafelzeil voor een faire prijs. Snelle en correct verpakte levering.
Snel en netjes afgeleverd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.