Esther Collee
Bezorging is lastig. Ze bezorgen niet in het weekend en je kunt alleen een dag doorgeven. In de ochtend krijg je pas een tijdsindicatie. Heb mijn product nog niet binnen, omdat ik pas kan laten leveren op een dag dat ik vrij ben
Bezorging is lastig. Ze bezorgen niet in het weekend en je kunt alleen een dag doorgeven. In de ochtend krijg je pas een tijdsindicatie. Heb mijn product nog niet binnen, omdat ik pas kan laten leveren op een dag dat ik vrij ben
Prima gegaan.
Alles naar wens geregeld
Snel geleverd. Mooi product!
Ik ben heel tevreden
zeer profesioneel, er was een kleine beschadiging op de hoek van een van de binnenbakken, hier over gemaild met de klantenservice, binnen 5 min een reactie dat ze een nieuwe opsturen, gelijk een melding dat hij op de post staat en binnen 12u geleverd
Ik heb alleen per mail contact gehad met de verkoper. Dit ging prima en ben heel tevreden met de afhandeling en ook het profukt!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.