Terug naar klantenservice overzicht

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door PostNL of Extra@Home

Voor de levering van grote en/of zware artikelen wordt een afspraak ingepland met de vervoerder. Je weet van tevoren in welk tijdvak de vervoerder langskomt. Per sms en/of e-mail ontvang je namelijk tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.

Omdat thuisbezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn. Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld. met het kaartje dat de vervoerder bij je in de brievenbus heeft achtergelaten. Je betaalt dan wel opnieuw bezorgkosten.

Grote en/of zware artikelen

Worden geleverd tot de eerste drempel.

Heb je een etage binnenshuis?

Dan wordt er alleen geleverd tot de eerste drempel en dus niet tot op de etage binnen de woning. Zijn PostNL of Extra@Home nog niet langsgekomen zoals stond aangegeven. Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Tuinbestellingen

  • Wanneer u een bestelling doet via Blokker.nl dan leveren wij in de meeste gevallen binnen één week.
  • Het exacte tijdstip ziet u in een bevestigingsmail met de titel "uw order is verwerkt", daarin zit een link naar de Track & Trace code. Met deze code kunt u de levering door Post NL, Extra@Home en het tijdstip van uw bestelling verder volgen.