Q) Waarom wordt het sparen voor Blokjes Blokker beëindigd?

A)   Nu het Blokjes Blokker programma ongeveer 1,5 jaar bestaat zien we dat onze klanten binnen het Blokker&jij programma liever kiezen voor deals of kortingen in plaats van Blokjes Blokker. Dat vinden we natuurlijk heel jammer, aangezien we graag met het Blokjes Blokker programma Blokker een beetje van alle Nederlanders wilden maken. Het platform waar dit bijzondere programma op draait is vrij kostbaar, zeker wanneer je bedenkt dat er slechts een heel kleine gebruikersgroep voor is. Daarom hebben we besloten om het Blokjes Blokker spaarprogramma te stoppen.


Q) Wat is Blokje Blokker?

A)   In de Blokker&jij app kan je 20 gespaarde punten omwisselen voor één Blokje Blokker. Elk Blokje Blokker vertegenwoordigt een certificaat van 1/16de deel van een aandeel B in Blokker. Indien Blokker dividend uitkeert, hebben Blokjes Blokker (certificaat) houders recht op 1/16de deel van de dividenduitkering op een aandeel B in Blokker. De certificaten kunnen op dit moment niet worden verkocht of worden verhandeld. Meer informatie kan je vinden in het informatiedocument en de algemene voorwaarden Blokker&jij. Hierin staan de voorwaarden van het loyaliteitsprogramma en de kenmerken en risico's van de certificaten beschreven.


Q) Krijg ik bij beëindiging van het programma de waarde van mijn Blokje(s) Blokker terug? En zo ja, hoe dan?

A)  Jazeker, je hebt recht op terugbetaling van de waarde van je Blokje(s) Blokker. Om de waarde van de Blokjes Blokker uit te betalen hebben we je IBAN gegevens nodig. Deze gegevens kan je delen met onze Blokker Klantenservice via whatsapp.

1) Open whatsapp

2) Maak een nieuw contact aan met nummer: 06-12823538

3) Stuur een bericht met “Blokje Blokker”

4) Een klantenservice medewerker zal het verder afhandelen.


Q) Waar kan ik zien hoeveel Blokjes Blokker ik heb?

A)   Dit kan je vinden in BlokkerApp onder het kopje “blokje blokker” of de app van Bits of Stock waarmee we samen dit programma hebben opgezet


Q) Wat gebeurt er met mijn Blokjes Blokker als ik mijn IBAN nummer niet bij de Blokker Klantenservice opgeef?

A) Als Blokker niet in staat is de uitbetaling van je Blokjes Blokker te verwerken doordat je je IBAN nummer niet opgegeven hebt, dan zal Blokker het bedrag van die betaling gedurende vijf jaar vanaf de dag van beëindiging van het programma reserveren. Na deze vijf jaar vervallen de Blokjes Blokker en kan je geen aanspraak meer doen op een uitbetaling.


Q) Ik wil geen geld maar toch aandelen kan dat?

A)   Helaas is dat niet mogelijk. Het gehele Blokjes Blokker programma houdt op te bestaan.


Q) Ik wil liever mijn punten terug in plaats van een uitbetaling kan dat?

A) Dit is niet mogelijk omdat we gebonden zijn aan wettelijke regels. 

 

Q) Hoe is de waarde van het Blokje Blokker bepaald?

A)   Het Bestuur heeft de waarde van het Blokje Blokker onder andere op basis van een rapport van een onafhankelijke expert vastgesteld.


Q) Ik heb nog een voucher staan krijg ik mijn punten terug?

A)   Jazeker, je voucher vervalt automatisch 1 week na activatie en je 20 punten worden dan teruggeboekt op je account.


Q) Hoe snel wordt de waarde van het Blokje Blokker uitbetaald?

B)   De uitbetaling zal binnen 10 werkdagen nadat je de IBAN-gegevens hebt opgegeven bij onze klantenservice afdeling plaatsvinden.


 Q) Waar kan ik zien hoeveel blokjes ik heb?

B)   Dit kan je vinden in BlokkerApp onder het kopje “blokje blokker” of de app van Bits of Stock waarmee we samen dit programma hebben opgezet

 

Q) Ik heb het geld ontvangen maar ik zie de Blokjes Blokker nog in de BlokkerApp of de Bits of Stock App staan?

A)   Binnen 2 weken na uitbetaling zal het aantal Blokjes Blokker niet meer zichtbaar zijn in de BlokkerApp of de Bits of Stock App.


Q) Wat is Bits of Stock?

A)   Voor de registratie en het toekennen van de Blokjes Blokker werken we samen met Bits of Stock.


Q) Gaat Blokker nog naar de beurs?

A)   De eerdere plannen om naar de beurs te gaan zijn vanwege het huidige economische klimaat voor onbepaalde tijd uitgesteld.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.