Terug naar klantenservice overzicht
Veelgestelde vragen over de blokker&jij app
Aanmelden

Klik hier voor alle informatie over de app op.

Wat is de app blokker&Jij?
Met deze app profiteer je van extra voordeel bij Blokker. Zoals een welkomstcadeau, spaar je voor extra korting en cadeaus en worden je kassabonnen digitaal bewaard

Hoe installeer ik de app?
De App is beschikbaar in de Appstore. De app is beschikbaar voor android en iOS.Na het downloaden meldt je je aan met een emailadres zodat we je op de hoogte kunnen houden van het aantal punten en nieuwe cadeaus. Na het aanmelden kan je direct starten met sparen.

Welke voordelen heeft een klant aan blokker&jij?
− Je spaart voor kortingen en cadeaus. Elke 5,- die je uitgeeft in de winkel is 1 pnt. Daarnaast zijn er ook tijdelijke spaaracties met bijvoorbeeld merken waardoor je nog meer keus hebt.
− Je kassabonnen ontvangt je in de App. Zo heb je altijd een overzicht en handig bij bijvoorbeeld garantie
− Je bent als eerste op de hoogte van de nieuwe folder en tips van Blokker
− Speciale aanbiedingen voor jou als blokker&jij deelnemer

Ik heb al een Blokker account op blokker.nl, moet ik dan een nieuw account aanmaken voor blokker&jij?
Ja, voor blokker&jij zal je een nieuw account moeten aanmaken. Zodra de website en het klantprogramma aan elkaar zijn gekoppeld kan je 1 account gebruiken. We zullen je hier apart over informeren per email.

Ik ben lid van blokker&jij, moet ik nu nog een webshop account aanmaken?
De App is voorlopig alleen beschikbaar voor de blokker winkels. Voor online bestellingen zal een apart account aangemaakt moeten worden. Zodra de website ook is toegevoegd aan het klantprogramma zullen we je per email informeren.

Ik heb mij zojuist geregistreerd voor blokker&jij, waarom kan ik niet inloggen?
Het kan zijn dat onze systemen even nodig hebben om jouw gegevens te verwerken. Probeer na 5 minuten weer in te loggen. Nu zou het moeten werken.

Ik kan mij niet registreren met mijn e-mail adres, wat nu?
Het kan zijn dat jouw e-mail adres al bekend is in ons systeem. Controleer of je al een account hebt onder dit email adres en probeer de inlog gegevens daarvan te achterhalen. Lukt dit niet? Dan kun je altijd met een ander e-mailadres registreren voor blokker&jij.

Kan ik mij voor blokker&jij aanmelden zonder een e-mail adres?
A: Het is niet mogelijk om je aan te melden zonder e-mailadres. Een emailadres is noodzakelijk voor bijvoorbeeld het resetten van je wachtwoord of zodat wij jou te kunnen informeren over wijzigingen in het programma. Je kan ook deelnemen aan het programma zonder marketing email te ontvangen. Dit kan je aangeven tijdens de registratie.

Ik heb een aankoop gedaan in de webshop, maar krijg geen punten in de app?
A: Op dit moment kan je nog geen punten krijgen voor online aankopen.

Hoe kan ik mijn accountgegevens zien / aanpassen?
In de blokker&jij app kun je rechtsboven in het menu, op jouw naam klikken. Hier heb je inzicht in jouw profielfoto, voornaam en emailadres.

Hoe werkt het programma?

Hoe kan ik punten sparen?
Je ontvangt punten door jouw klantkaart te laten scannen bij de kassa. Voor elke €5 die jij uitgeeft, ontvang je een punt voor de Blokker spaarkaart. Sommige producten geven ook nog punten voor extra spaarkaarten. Zorg wel altijd ervoor dat de spaarkaart is geactiveerd in de app, dan komen de punten na aankoop automatisch erbij.

Hoe kan ik mijn punten inwisselen voor een cadeautje?
In de app onder het kopje ‘punten inwisselen’ kun je voordelen activeren – mits je genoeg punten hebt verzameld – zodat je de voordelen bij de volgende aankoop kan gebruiken/kopen.

Zijn er producten waar ik geen punten over ontvang?
Met de aankoop van de volgende artikelen worden geen punten gespaard: cadeaukaarten, geneesmiddelen, boeken, tijdschriften, reparaties en alle andere producten waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden.

Ik heb per ongeluk het verkeerde voordeel geactiveerd, kan ik dit nog veranderen?
Jazeker. Als je je punten hebt ingewisseld wordt er een voucher gemaakt. Die vind je onder “verdiende vouchers”. Als je op een voucher klikt krijg je de mogelijkheid deze te annuleren. De punten worden dan automatisch teruggeboekt.

Ik wil gebruik maken van een aanbieding, maar de korting is niet berekend
Om een korting te ontvangen moet de aanbieding geactiveerd worden in de app en de klantkaart worden gescand bij de kassa. Als dit niet werkt kun je contact opnemen met de klantenservice.

Mijn spaarkaart is vol, kan ik nu nog verder sparen?
Als de Blokker spaarkaart vol is, kun je gewoon verder sparen. Een nieuwe spaarkaart wordt dan toegevoegd aan jouw account. Je kunt dus zoveel Blokker spaarkaarten vullen als jij wilt. Voor de andere spaarkaarten geldt dat jouw volle spaarkaart automatisch wordt omgezet in een voordeel, die  wordt klaargezet op jouw kaart. Zodra dit voordeel is geactiveerd, kun je bij de eerstvolgende aankoop kun je het voordeel gebruiken / meenemen / kopen.

Waar kan ik mijn gegevens inzien?
In de app kun je jouw gegevens zien.

Ik heb mijn voordeel/Cadeau opgehaald, maar het was kapot in de doos. Kan ik een nieuw product ontvangen?
Ja ook voor de gespaarde producten zijn de garantievoorwaarden van toepassing. Je kan met het de kassabon (die in de app zit) naar de winkel teruggaan en met de winkelmedewerkers overleggen wat de juiste oplossing is.

Waar kan ik mijn klantkaart vinden?
In de blokker&jij app op elk scherm vind je links onderaan een button “klantkaart”. Deze kan vervolgens gescand worden aan de kassa.
Q: Zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap?
A: blokker&jij is geheel kosteloos.

Hoe lang blijven mijn punten geldig?
De punten zijn 1 jaar geldig en vervallen elk jaar op 1 maart. Het 1e jaar dat de punten vervallen is 2022. Dus alle punten die je nu spaart kan je inwisselen tot en met 28 februari 2022.

Ik heb een voordeel geactiveerd, maar nu zie ik die niet meer onder ”verdiende vouchers” staan. Hoe komt dit?
De voucher wordt weggehaald zodra je de korting of het product hebt gekocht waar de voucher geldig voor was. De voucher heeft een beperkte geldigheid. Als deze is bereikt worden de punten automatisch teruggeboekt en is de voucher niet meer zichtbaar.

Wijzigen voorkeuren

Hoe kan ik mij afmelden voor het programma?
Door een email te sturen naar privacy@blokker.nl en daarbij aan te geven dat je niet meer wilt deelnemen aan het loyalty programma. Let op: alle punten en kassabonnen worden dan gewist en kunnen ook niet worden teruggehaald.

Waar kan ik mijn voorkeuren veranderen?
Onderaan in de e-mails die je ontvangt van blokker staat een link; “voorkeuren aanpassen”. Als je daarop klikt dan krijg je de mogelijkheid om je voorkeuren aan te passen.

Ik ben vergeten mijn klantkaart te scannen tijdens mijn aankoop, wat kan ik nu doen?
Het is niet mogelijk om punten na een aankoop alsnog toe te kennen.

Waar kan ik mijn aankopen inzien?
Jouw aankopen kun je terugvinden in de Blokker App onder “kassabonnen”.

Ik wil mijn wachtwoord veranderen, waar kan dit?
Wijzig je wachtwoord door uit te loggen en vervolgens op inloggen te klikken. Via “wachtwoord vergeten” kan je het  wachtwoord veranderen.

Is een blokker&jij account persoonsgebonden?
De punten en aanbiedingen zijn aan jouw klantkaart gekoppeld. Het staat je vrij om de App ook door andere te laten gebruiken.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.