Terug naar klantenservice overzicht

Veelgestelde vragen

  1. Wat wordt bedoeld met een externe verkooppartner?
    Een externe verkooppartner is een andere webwinkel, groothandel, retailer of fabrikant die producten verkoopt via Blokker.nl.
  2. Waarom werkt Blokker samen met externe verkooppartners?
    Blokker wil dé autoriteit zijn op het gebied spelen en speelgoed. Spelen maakt de wereld immers mooier! Door de introductie van onze zogenaamde Marketplace zijn we in staat om onze klanten een nog breder en dieper assortiment aan te bieden. Zo kan iedereen het perfecte cadeau vinden bij Blokker.
  3. Hoe herken ik een product van een externe verkooppartner op Blokker.nl?
    Op de Blokker.nl-webpagina van een artikel van een externe verkooppartner staat bij het product 'Verkoop door […]' vermeld. Hierdoor is direct te zien dat het om een artikel van een externe verkooppartner gaat. Ook op het betaaloverzicht staat vermeld bij welke verkooppartner het artikel gekocht is.
  4. Ik heb mijn bestelling van de externe verkooppartner nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
    Vragen over de bezorging van je bestelling, het gekochte artikel, garantietermijnen en andere voorwaarden van een externe verkooppartner kun je rechtstreeks stellen aan de klantenservice van deze partij.
    Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Als je vervolgens klikt op het logo van de betreffende verkooppartner vind je daar de juiste contactgegevens. Zij kunnen je het beste helpen bij je vragen.
  5. Aan wie betaal ik voor mijn artikel van een externe verkooppartners?
    Je betaalt altijd de gehele bestelling aan Blokker, inclusief de artikelen van externe verkooppartners. Blokker betaalt vervolgens de externe verkooppartner.
  6. Gelden kortingsacties ook op artikelen van externe verkooppartners?
    Helaas zijn de artikelen van onze verkooppartners altijd uitgesloten van kortingsacties die gelden op Blokker.nl. De acties en promoties gelden alleen voor artikelen die aangeboden worden door Blokker zelf.
  7. Waar kan ik terecht met een vraag over mijn bestelling bij een externe verkooppartner?
    Vragen over de bezorging van je bestelling, het gekochte artikel, garantietermijnen en andere voorwaarden van een externe verkooppartner stel je rechtstreeks aan de klantenservice van deze partij.
    Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Als je vervolgens doorklikt op het logo van de betreffende verkooppartner vind je daar de juiste contactgegevens. Zij kunnen je het beste helpen bij je vragen.
  8. Hoe neem ik contact op met de externe verkooppartner?
    Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Daarnaast kun je de contactgegevens vinden op het betaaloverzicht dat je per mail van Blokker hebt ontvangen.
  9. Mijn bestelling bevat een artikel van Blokker en één van een externe verkooppartner. Krijg ik mijn bestelling in één pakketje thuisbezorgd?
    Nee, je ontvangt vanuit Blokker en vanuit de externe verkooppartner een apart, eigen pakket. Het artikel van de externe verkooppartner is verpakt in hun eigen verpakkingsmateriaal en niet in een Blokker doos.
  10. Kan ik een artikel van een externe verkooppartner terugbrengen in een Blokker winkel?
    Nee, de afhandeling van retourzendingen van externe verkooppartners gebeurt door het per post terugsturen van het artikel aan de externe verkooppartner. Het terugsturen activeert tevens het proces van de terugbetaling van het aankoopbedrag.