Terug naar klantenservice overzicht

Garantiebewijs van mijn artikel

Heb je geen bon of factuur meer van je aankoop maar wil je toch aanspraak maken op de garantie? Kijk hieronder voor de mogelijkheden:

Je hebt je aankoop contant betaald in de winkel.

Je hebt helemaal geen bewijs van aankoop. Hierdoor kunnen we je helaas niet verder helpen.

Je hebt in de winkel je aankoop met pin betaald.

Je zal moeten aantonen dat het product bij ons is gekocht aan de hand van een bankafschrift/telefoonscherm Mobiel Bankieren. Hieruit moet blijken dat je bij Blokker een artikel gekocht hebt. Wij hebben uit het bankafschrift* het filiaal, tijdstip en datum nodig.

Binnen 3 maanden kun je hiervoor in de winkel terecht waar je het artikel hebt aangeschaft. De winkel zal je dan voorzien van een aankoopbewijs. Na 3 maanden kun je hiervoor contact opnemen met de Klantenservice (binnen de gestelde termijn van max. 2 jaar).

*Bankafschrift mag ook getoond worden via de Mobiel Bankieren app op je telefoon.

Je hebt online je aankoop gedaan en een "Mijn Blokker" account

Goed nieuws, in jouw "Mijn Blokker" account staan bij “mijn bestelgeschiedenis” je facturen.

Je hebt online je aankoop gedaan en geen "Mijn Blokker" account

Je zal moeten aantonen dat het product bij ons is gekocht aan de hand van een bankafschrift* hieruit moet blijken dat je bij Blokker een artikel hebt gekocht. Wij hebben een datum van aankoop en ordernummer nodig. Dit ordernummer staat op je bankafschrift.

De winkel kan bij een online bestelling geen nieuw aankoopbewijs aanleveren, neem hiervoor altijd contact op met onze Klantenservice, wij helpen je graag verder. (binnen de gestelde termijn van max. 2 jaar).*Bankafschrift mag ook getoond worden via de Mobiel Bankieren app op je telefoon.