Garantie en reparaties bij externe verkooppartners

Als je een product via Blokker.nl koopt bij een externe verkooppartner, mag je er vanuit gaan dat dit product in goede staat is en ook in goede staat blijft. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele afwijkende garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekochte product.


Garantie aanvraag bij externe verkooppartners

Indien je aangekochte product niet meer naar behoren werkt, gaan onze externe verkooppartners samen met jou op zoek naar een goede oplossing. Afhankelijk van het product zorgen zij voor de reparatie, vervanging van het product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Neem hiervoor contact op met de externe verkooppartner die het product heeft geleverd.


Let op: Producten van externe verkooppartners kunnen niet in één van onze Blokker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Blokker worden teruggestuurd.


Contactgegevens van de externe verkooppartners

Voor vragen over de garantievoorwaarden kun je contact opnemen met de klantenservice van de externe verkooppartner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle externe verkooppartners.


De contactgegevens van de externe verkooppartner staan ook op het Betaaloverzicht wat je per e-mail van Blokker ontvangt.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.