Garantiebewijs

Indien je een aankoop doet in één van onze winkels ontvang je een kassabon, deze kassabon is tevens je garantiebewijs. Indien je een aankoop doet op Blokker.nl ontvang je per e-mail van ons een factuur, deze factuur is je garantiebewijs. Als je een aankoop hebt gedaan bij één van onze externe verkooppartners vraag dan bij desbetreffende externe verkooppartner naar de garantievoorwaarden. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.


Ben je niet meer in het bezit van je garantiebewijs?

Lees hieronder verder welke opties wij kunnen aanbieden om je garantiebewijs op te zoeken in onze systemen.

  • betaald met cash geld: Indien je de aankoop in de winkel contant hebt betaald kunnen wij je helaas niet verder helpen.

Ik heb mijn product op Blokker.nl gekocht:

  • indien je een ‘Mijn Blokker’ account heb aangemaakt kan je bij ‘mijn bestelgeschiedenis’ je facturen terug vinden.
  • heb je geen ‘Mijn Blokker’ account aangemaakt? Aan de hand van je bankafschrift, ordernummer en orderdatum kunnen wij je aankoopbewijs opvragen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.