Garantieduur

  • Vanwege de huidige Corona Maatregelen kunnen wij momenteel geen garantiebeoordelingen doen. De periode dat de winkels gesloten zijn vanwege deze maatregelen wordt niet meegeteld voor de garantieduur die je krijgt op je product.
  • Zodra onze winkels weer volledig open mogen, helpen wij je graag weer met garantiezaken in onze winkels.

Let op: vanaf 10 februari worden onze winkels afhaalpunten voor online- en Bel & Bestel bestellingen. Garantieverzoeken in behandeling nemen is dan nog steeds niet toegestaan. Dit kan echt pas weer wanneer de winkels weer volledig als winkel geopend mogen worden. Hiervoor kun je nog niet terecht bij de afhaalpunten. Onze excuses voor het ongemak!


Bij Blokker geven wij minimaal één jaar garantie op onze producten en minimaal twee jaar garantie op onze elektrische apparaten. Eventuele afwijkende langere garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekocht product. Deze garantietermijnen gelden onverminderd de rechten die je hebt op basis van de wettelijke garantie.



Als een product binnen de garantietermijn wordt gerepareerd blijft de oorspronkelijke garantietermijn van het product intact. Op de reparatie zelf geeft Blokker 3 maanden garantie, met uitzondering van reparaties aan producten met bliksem-, water, brand- en/of vochtschade, hierop wordt geen garantie verleend.

 

Klik hier voor meer garantie informatie.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.