Terug naar klantenservice overzicht
Product is defect, beschadigd of incompleet

Product tijdens of direct na ontvangst defectWij raden je aan om met het product en aankoopbewijs binnen 30 dagen na ontvangst naar een winkel bij jou in de buurt te gaan. Hier kan de deskundige winkelmedewerker het product beoordelen en samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.

Product blijkt direct na ontvangst beschadigd of incompleetAls je product beschadigd of incompleet is, willen wij je vragen om het product binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Op het retourformulier kun je aangeven dat je een beschadigd of incompleet product hebt ontvangen en dat je deze wilt omruilen. Zodra we het product retour hebben ontvangen in ons magazijn, kunnen we het omruilen voor een nieuw product. We streven ernaar om een nieuw product binnen 3 werkdagen te versturen na ontvangst van het beschadigde of incomplete product. Indien je vragen hebt, neem contact op met ons op.

Product defect na het verstrijken van de 30 dagen omruiltermijnOp onze producten geven wij garantie. Lees hier meer over onze garantievoorwaarden en bepalingen.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.