Terug naar klantenservice overzicht
Product is defect, beschadigd of incompleet

Hoewel wij er alles aan doen om dit te voorkomen, kan het gebeuren dat je een defect, beschadigd of incompleet artikel hebt ontvangen. Wij lossen dit graag voor je op. Hiervoor zijn er twee oplossingen:

Oplossing 1: Je artikel retoursturen via één van de 3000 PostNL locaties:Volg de stappen die staan aangegeven op het meegestuurde retourformulier. Vul dit formulier in en voeg het bij je bestelling in het pakket. Op dit formulier heb je de keuze voor omruilen of retourneren van je artikel. Bij de PostNL locatie geef je ons gratis antwoordnummer door:

Blokker
Antwoordnummer 10265
2800VB Gouda

Let op: heb je betaald via AfterPay of PayPal, of is de waarde van het artikel hoger dan €129,95, dan is oplossing 2 voor jou niet van toepassing.

Oplossing 2: Omruilen/ retourneren in de winkelNeem je artikel en je factuur binnen 30 dagen na ontvangst mee naar een winkel bij jou in de buurt. Hier wordt het artikel beoordeeld en kijkt de medewerker samen met jou naar een passende oplossing.

Artikel defect na het verstrijken van de 30 dagen omruiltermijnOp onze artikelen geven wij garantie. Lees hier meer over onze garantievoorwaarden en bepalingen.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.