Terug naar klantenservice overzicht

Kapot, beschadigd of incompleet artikel aangekocht

Is je artikel kapot, beschadigd of incompleet geleverd? Dan gaan we dat oplossen. Lees hieronder wat je kunt doen. Weet je zeker dat je artikel kapot is? We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals goed te bekijken. Als dit niet geholpen heeft lees dan hieronder wat je kunt doen.

Winkelaankoop kapot, beschadigd of incompleet

Wanneer een in de winkel aangekocht artikel kapot is ga dan zo snel mogelijk terug naar de dichtstbijzijnde winkel met het artikel en aankoopbewijs. Hier kan de winkelmedewerker het artikel beoordelen en samen met jou zoeken naar een passende oplossing. Onderkant formulier

Online aankoop kapot, beschadigd of incompleet

Online gekochte artikelen, die geleverd zijn door Post NL, kunnen gratis worden geretourneerd via een PostNL Servicepunt. Doe dit met het meegestuurde retourformulier. Hierop kun je aangeven of je het artikel wilt ruilen of retourneren. Wanneer je kiest voor retourneren ontvang je het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, bij het retourneren van de volledige bestelling. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na je retourmelding op je rekening bijgeschreven.

Vragen: Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.