Terug naar klantenservice overzicht
Bestelling niet ontvangen of mijn bestelling is incompleet

Vandaag voor 22:00 uur besteld*, morgen in huis. Dat is onze leverbelofte en daar kun je op vertrouwen. Wanneer wij onze belofte niet waar kunnen maken kan je van ons verwachten dat wij er alles aan doen jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Zodra we zien dat wij onze leverbelofte niet kunnen waarmaken, nemen zo snel mogelijk contact met je op om aan te geven wanneer jij je bestelling ontvangt.

*m.u.v. bestellen op zaterdag, deze bestelling wordt maandag geleverd. Voor bestellingen bij externe verkooppartners kunnen ander levertermijnen gelden.

Bestelling niet ontvangenIs je bestelling niet door ons geleverd? Lees dan eerst onderstaande punten.

1.
Controleer de Track & Trace code van de bestelling: in de verzendbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen (e-mail met onderwerp: uw order is verwerkt) vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina op PostNL of het tijdstip van de levering mogelijk is verschoven.
2.
Controleer het bezorgadres: controleer je bezorgadres in de orderbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen. Heb je hierin een foutje gemaakt? Neem dan contact met ons op.
3.
Controleer je brievenbus: wellicht heb je een PostNL niet-thuis bericht ontvangen. PostNL pakketdienst komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt eventueel voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert indien je zelf niet thuis bent, ook je pakketje af bij de buren, zij schrijven dan het adres van deze buren op het niet-thuis bericht kaartje.

Bestelling is incompleet geleverd, wat nu?Het kan voorkomen dat de producten die je hebt besteld niet allemaal in één doos passen. In dat geval verpakken wij je bestelling in meerdere dozen waardoor er meerdere pakketten naar jou onderweg zijn. Van ieder pakket ontvang je een verzendbevestiging per e-mail(e-mail met onderwerp: uw order is verwerkt), hierin vind je de Track &Trace codes. Controleer de status via deze link op de Track & Trace pagina van PostNL.

Bestelling nog niet ontvangen van de externe verkoperAls je vragen/opmerkingen hebt over de bezorging van je bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van desbetreffende externe verkooppartner. Zij kunnen je alle informatie geven over je bestelling en de bezorging daarvan. Klik hier voor alle contactgegevens en algemene voorwaarden van onze externe verkooppartners.

Als je na het doorlopen van bovenstaande stappen niet bent geholpen en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.