Terug naar klantenservice overzicht
Retourneren of ruilen van je (online) aankoop in één van onze winkels

Online aankopen kunnen altijd binnen 30 dagen na ontvangst retour worden gestuurd met behulp van het retourformulier. Dit formulier kun je vinden in je pakket.

Online aankoop retourneren in de winkel:

In onze winkels kun je ook terecht voor het ruilen/retourneren van je online aankoop. Dit is mogelijk:

als het aankoopbedrag van het online aangeschafte product lager is dan € 129,95.
Als je hebt betaald via IDeal, Creditcard, Douwe Egberts spaarpunten, VVV- giftcard of cadeaukaarten.
je het aankoopbewijs (factuur of bankafschrift) en een legitimatiebewijs meeneemt.
het artikel ongebruikt is en dat je de originele verpakking meeneemt.

Je ontvangt het aankoopbedrag plus de eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending van het geretourneerde artikel direct contant of in de vorm van een cadeaukaart terug. Heb je de aankoop betaald via de pin, dan kan je het aankoopbedrag ook via retourpinnen terug krijgen.

Belangrijk: Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden met teruggave van het volledige aankoopbedrag als deze niet gebruikt zijn en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd. De producten dienen, als redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd. Het is niet mogelijk om een retournering te annuleren. Wil je het artikel toch wel hebben, bestel dan opnieuw.

Als je toch nog vragen hebt neem dan contact met onze klantenservice op. Wij helpen je graag!

Retourneren in de winkel is niet mogelijk:

als het aankoopbedrag van het online aangeschafte product hoger is dan € 129,95. Wij verzoeken je om de online aankoop retour te sturen met behulp van het retour & omruilformulier (deze zit bijgevoegd bij jouw bestelling en vind je hier.
als het product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter. Wij komen we het product in dat geval gratis* bij je ophalen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.
als het online aangeschafte product bij een externe verkooppartner vandaan komt. Als je een product van een externe verkooppartner wilt retourneren kijk dan hier voor meer informatie en instructies.
producten waarvan de verzegeling is verbroken (zoals batterijen en hygiëne gevoelige producten)

Als je toch nog vragen hebt neem dan contact met onze klantenservice op. Wij helpen je graag!