Terug naar klantenservice overzicht
Retourneren of ruilen van je online aankoop via PostNL

Retourneren via één van de 3000 PostNL-locaties:

Wij verzoeken je om de online aankoop retour te sturen met behulp van het retourformulier. Dit vind in je pakket. Hierop staat stap voor stap aangegeven wat je hiervoor kunt doen.
Heb je het artikel via Blokker.nl bij een externe verkooppartner gekocht, dan kan het artikel alleen worden teruggestuurd naar desbetreffende externe verkooppartner. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.
als het online aangeschafte product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter dan komen wij het product gratis bij je ophalen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen

Online aankoop retourneren in de winkel

In onze winkels kun je ook terecht voor het ruilen/retourneren van je online aankoop. Dit is mogelijk:
als het aankoopbedrag van het online aangeschafte artikel lager is dan € 129,95.
als je hebt betaald via IDeal, Creditcard, Douwe Egberts spaarpunten, VVV- giftcard of cadeaukaarten.
je het aankoopbewijs (factuur of bankafschrift) en een legitimatiebewijs meeneemt.
het artikel ongebruikt is en dat je de originele verpakking meeneemt.
Belangrijk: Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden met teruggave van het volledige aankoopbedrag als deze niet gebruikt zijn en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd. De producten dienen, als redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd.
Het is niet mogelijk om een retournering te annuleren. Wil je het artikel toch wel hebben, bestel dan opnieuw.

Retourneren/Ruilen externe verkooppartner

Heb je het artikel via Blokker.nl bij een externe verkooppartner gekocht, dan kan het artikel alleen worden teruggestuurd naar desbetreffende externe verkooppartner. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners. Voor de meeste artikelen geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de externe verkooppartner.

Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende externe verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.

Retourneren/Ruilen winkel aankoop

Aankopen die gedaan zijn in de winkel kunnen binnen 30 dagen na ontvangst geruild of geretourneerd worden in één van onze winkels. Neem altijd mee naar de winkel:
het ongebruikte artikel en de onbeschadigde verpakking,
je aankoopbewijs (factuur of bankafschrift) en een legitimatiebewijs.
Je ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel direct contant of in de vorm van een cadeaukaart terug. Heb je de aankoop betaald via de pin, dan kan je het aankoopbedrag ook via retourpinnen terug krijgen.