Terug naar klantenservice overzicht
Retourneren of ruilen van je online aankoop via PostNL

Online aankopen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst retour worden gestuurd met behulp van het retour & omruilformulier.

Retourneren via PostNL is niet mogelijk:

als een product in een Blokker winkel is gekocht. Je kunt het product dan alleen ruilen of retourneren in een Blokker winkel.
als het online aangeschafte product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter. Wij komen wij het product in dat geval gratis* bij je ophalen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.
als een product bij een externe verkooppartner is besteld. Je kunt dat zien op het betaaloverzicht wat je via e-mail hebt ontvangen en je kunt het herkennen aan de afzender van het pakket. Het product kan dan alleen worden teruggestuurd naar desbetreffende externe verkooppartner. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.
producten waarvan de verzegeling is verbroken (zoals batterijen en hygiëne gevoelige producten)

Retourneren in de winkel is niet mogelijk:

als het aankoopbedrag van het online aangeschafte product hoger is dan € 129,95. Wij verzoeken je om de online aankoop retour te sturen met behulp van het retour & omruilformulier (deze zit bijgevoegd bij jouw bestelling en vind je hier.
als het product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter. Wij komen we het product in dat geval gratis* bij je ophalen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.
als het online aangeschafte product bij een externe verkooppartner vandaan komt. Als je een product van een externe verkooppartner wilt retourneren kijk dan hier voor meer informatie en instructies.
producten waarvan de verzegeling is verbroken (zoals batterijen en hygiëne gevoelige producten)

* Voor de meeste producten geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de externe verkooppartner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden.

Vraag vooraf bij de desbetreffende externe verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.

Belangrijk: Onze producten kunnen alleen geretourneerd of geruild worden met teruggave van het volledige aankoopbedrag als deze niet gebruikt zijn en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd. De producten dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakkingen te worden geretourneerd.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.