Terug naar klantenservice overzicht
Terugbetaling

Wanneer je een product binnen de zichttermijn hebt geretourneerd via PostNL of via een ophaalopdracht dan wordt het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, op je bankrekening bijgeschreven. Als je 14 dagen na je retourbevestiging nog geen geld van Blokker teruggestort hebt gekregen (of als de AfterPay opdracht nog niet is ingetrokken), neem dan contact op met onze klantenservice.

Online bestelling betaald met iDealWij zullen het bedrag terugstorten op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Wanneer wij de uitbetaling hebben gedaan dan ontvang jij ook een e-mail met een bevestiging.

Online bestelling betaald met een cadeaukaartWij zullen het bedrag terugstorten op je bankrekening. Wij zullen dan contact met je opnemen om jouw bankgegevens op te vragen.

Online bestelling betaald met een creditcardWij zullen het bedrag terugstorten op je bankrekening. Wij zullen dan contact met je opnemen om jouw bankgegevens op te vragen.

Online bestelling betaald met PayPalWij zullen het bedrag terugstorten op je bankrekening. Wij zullen dan contact met je opnemen om jouw bankgegevens op te vragen.

Online bestelling geplaatst en/of betaald met AfterPayWij zullen het bedrag in laten trekken bij AfterPay en als je al hebt betaald dan zullen zij het bedrag terugstorten op jouw bankrekening.

Wanneer je het product in de winkel gedeeltelijk betaald hebt met contant geld en/of PIN en/of cadeaukaarten, dan word je in de winkel terugbetaald met contant geld.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.