Terug naar klantenservice overzicht

Webshopaccount

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Volg onderstaande stappen om je persoonlijke gegevens in je webshop account te wijzigen.

  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Pas je gegevens aan
  • Klik op 'aanpassen'

Je persoonlijke gegevens zijn nu gewijzigd.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Volg onderstaande stappen om je e-mailadres te wijzigen.

  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Vul een nieuw e-mailadres in
  • Klik op 'aanpassen'

Je e-mailadres is nu aangepast.

Hoe voeg ik een extra bezorgadres toe?

Volg onderstaande stappen om een extra bezorgadres toe te voegen in je webshop account.

  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn adresboek'
  • Klik op 'Nieuw adres toevoegen'
  • Vul velden in
  • Klik op 'aanpassen'

Je hebt nu een extra bezorgadres toegevoegd. Tijdens bestellen van artikelen kun je je dit bezorgadres kiezen.

Hoe kan ik registreren voor een webshop account?

Volg de onderstaande stappen om je te registreren voor een webshop account.

  • Ga naar 'mijn blokker' bovenaan de pagina
  • Klik op 'registreer' aan de rechterkant van de pagina
  • Vul het formulier in. Klik op 'registreer'

Na het registreren ben je meteen ingelogd.

Hoe kan ik inloggen in mijn webshop account?

Inloggen in je webshop account gaat als volgt

  • Klik op 'Mijn Blokker' bovenaan de pagina
  • Aan de linkerkant van de pagina zie je de mogelijkheid om in te loggen
  • Vul je e-mailadres en je wachtwoord in
  • Klik op 'inloggen'

Nog geen webshop account? Klik hier om je te registreren.

Ik kan niet inloggen in mijn webshop account

Inloggen in je webshop account gaat als volgt:

  • Klik op 'Mijn Blokker' bovenaan de pagina
  • Aan de linkerkant van de pagina zie je de mogelijkheid om in te loggen
  • Vul je e-mailadres en je wachtwoord in
  • Klik op 'inloggen'

Nog geen webshop account? Klik hier om je te registreren.

Ik heb mijn webshop account geblokkeerd. wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice. We kunnen je webshop account voor je deblokkeren.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Volg onderstaande stappen om je wachtwoord te wijzigen

  • Log in, in je webshop account
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina
  • Ga naar 'Mijn persoonlijke gegevens'
  • Voer onderaan het formulier een nieuw wachtwoord in (Minimaal 6 tekens, met 1 teken en 1 cijfer). Klik op 'aanpassen'

Je wachtwoord is nu aangepast. Bij de volgende keer inloggen kun je het nieuwe wachtwoord gebruiken.

Volg onderstaande stappen om de status van je bestelling te bekijken

  • Log in, in je webshop account.
  • Wanneer je al bent ingelogd, klik je op 'mijn account' bovenaan de pagina.
  • Ga naar 'Mijn bestellingen'
  • Zoek je bestelling in het overzicht met al je bestellingen.
  • Bekijk de status bestelling bij 'Verzendstatus'. Klik eventueel op 'bestelnummer' voor meer details over je bestelling

Je bestelling blijven hierin bewaard.

Wat is een verlanglijstje?

Op je verlanglijstje kun je artikelen zetten die je graag wilt hebben. Deze verlanglijst kun je voor jezelf bewaren of versturen naar je vrienden en kennissen. Handig om je favoriete items te bewaren of om iedereen op de hoogte te brengen van je wensen voor Sinterklaas of bijvoorbeeld je verjaardag.

Met één druk op de knop kun je al je artikelen in je winkelwagen zetten en direct afrekenen.

Om een verlanglijstje te maken heb je een webshopaccount nodig.

Hoe maak ik een verlanglijstje?

Om een verlanglijstje aan te maken of om artikelen op je verlanglijstje te zetten dien je ingelogd te zijn in je webshop account.

  • Wanneer je een artikel open klikt in de webshop, zie je aan de rechterkant (onder 'omschrijving') de optie: 'Plaats op verlanglijstje'
  • Wanneer je hierop hebt geklikt krijg je de melding: 'Dit product is succesvol toegevoegd aan uw verlanglijstje'
  • In je webshop account kun je bij 'mijn verlanglijstjes' meerdere verlanglijstjes aanmaken