Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorging verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Bestellen bij verkooppartners





Wat is het?
Blokker biedt externe winkels/retailers de mogelijkheid om hun producten te verkopen via de website van Blokker. Als klant kan je deze producten bestellen via de Blokker website. De betaling van elke bestelling loopt via Blokker. De levering van de producten wordt verzorgd door de externe verkooppartner. Vragen over je bestelling, het product, garanties of een BTW factuur worden beantwoord door de klantenservice van de externe verkooppartner, want je koopt uiteindelijk het product bij de externe verkooppartner. De contactgegevens van de verkooppartner staat op hun persoonlijke pagina op blokker.nl

En waarom?
Waarom? Blokker wil dé autoriteit zijn op het gebied 'in en om het huis'. Door de introductie van deze zgn. marketplace zijn we in staat om een breder en dieper assortiment te ontsluiten voor onze klanten - dat wil zeggen een groter assortiment en een nog betere keuze. We willen graag dat je vindt waar je naar op zoek bent bij Blokker. Nieuwsgierig met wie we samenwerken?

Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners

1. Product herkennen van een externe verkooppartner
Op de Blokker website staat bij alle producten vermeld 'verkoop door …..'. Hieraan kan je zien of je een product van Blokker zelf koopt of een product van een externe verkooppartner.

2. Getoonde verkoopprijzen
De getoonde productprijs van een externe verkooppartner is een all-in prijs, kortom de verkooprijs van het product inclusief de verzendkosten. Voor de Blokker producten kan nog wel verzendkosten gerekend worden, dit zie je tijdens het afrekenen van je bestelling automatisch verschijnen. Als je een Blokker product besteld, betaal je tot 25 euro € 3,99 verzendkosten, boven 25 euro betaal je geen verzendkosten.

3. Kortingen en promoties op blokker.nl
De producten van onze verkooppartners zijn altijd uitgesloten van kortingsacties die gelden op producten van Blokker. De acties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door Blokker zelf.

4. Betalen
Je betaalt de gehele order, inclusief de producten van externe verkooppartners, aan Blokker. Je maakt normaal gebruik maken van onze getoonde betalingsmogelijkheden zoals Ideal, Afterpay creditcard en ook de Blokker cadeaukaart kan je gebruiken voor je betaling. Er kan niet betaald worden met Douwe Egberts spaarpunten.

5. Orderbevestiging
Blokker verstuurt per e-mail de orderbevestiging van je totale order aan je opgegeven e-mailadres. In de orderbevestiging staat gespecificeerd welke product bij welke externe verkooppartner ( of Blokker) is gekocht met de bijbehorende contactgegevens.

6. Betalingsbevestiging/factuur
Blokker verstuurt een betalingsbevestiging voor het product van de externe verkooppartner. Hierop staat de totale verkoopprijs vermeld (zonder BTW specificatie). Voor een besteld Blokker product ontvang je een factuur inclusief BTW specificatie. Als je een BTW specificatie nodig heeft voor een product van een externe verkooppartner, dan kan je deze bij de externe verkooppartner zelf opvragen.