Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorging verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Veelgestelde vragen





1. Wat is een externe verkooppartner?
Een externe verkooppartner is een andere webwinkel, groothandel of fabrikant die zijn producten verkoopt via blokker.nl.

2. Waarom werkt Blokker samen met externe verkooppartners?
Blokker wil dé autoriteit zijn op het gebied 'in en om het huis'. Door de introductie van de marketplace zijn we in staat om een breder en dieper assortiment te ontsluiten voor onze klanten - dat wil zeggen een groter assortiment en een grotere keuze per product categorie.

3. Hoe herken ik een product van een externe verkooppartner op de website van blokker.nl?
Op de diverse webpagina’s van blokker.nl staat bij het product vermeld 'verkoop door …..'. Hierdoor is te zien of het om een product van Blokker zelf gaat of een product van een externe verkooppartner. Ook op de factuur/betaaloverzicht staat vermeld bij welke verkooppartner het product gekocht is.

4. Ik heb mijn bestelling van de externe verkooppartner nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Vragen over de levering van je bestelling, het gekochte product, garantietermijnen op het product en andere voorwaarden van een externe verkooppartner, stel je rechtstreeks aan de klantenservice van de externe verkooppartner.

Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners, als je vervolgens doorklikt op het juiste logo van de verkooppartner vindt je de juiste contactgegevens van deze externe verkooppartner.

5. Aan wie betaal ik de aankoop van de producten van externe verkooppartners?
Je betaalt altijd de gehele order, inclusief de producten van externe verkooppartners aan Blokker. Blokker betaalt vervolgens de externe verkooppartner weer.

6. Gelden kortingsacties of promoties op producten van externe verkooppartners?
Nee, de producten van onze verkooppartners zijn altijd uitgesloten van kortingsacties die gelden op producten van Blokker. De acties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door Blokker zelf.

7. Ik heb een vraag over mijn bestelling bij een externe verkooppartner. Wat moet ik doen?
Vragen over de levering van je bestelling, het gekochte product, garantietermijnen op het product en andere voorwaarden van een externe verkooppartner, stel je rechtstreeks aan de klantenservice van de externe verkooppartner.

Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners, als je vervolgens doorklikt op het juiste logo van de verkooppartner vindt je de juiste contactgegevens van deze externe verkooppartner. De verkooppartner zal je vragen graag beantwoorden.

8. Waar vind ik de contactgegevens van de klantenservice van de externe verkooppartner?
Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Daarnaast kan je de contactgegevens vinden op het betaaloverzicht dat je per mail van Blokker hebt ontvangen.

9. Ik hebt een order met een product van Blokker en een product van een externe verkooppartner. Krijg je 1 pakket met alle producten gelijk thuisgestuurd?
Nee, je ontvangt vanuit Blokker en vanuit de externe verkooppartner een apart, eigen pakket. Het product van de externe verkooppartner is verpakt in hun eigen verpakkingsmateriaal ( en dus niet in een Blokker doos).

10. Kan ik met het product van een externe verkooppartner naar de Blokker winkel om te retourneren?
Nee, de afhandeling van retour producten van externe verkooppartners vindt plaats door het retour sturen van het product aan de externe verkooppartner per post. Het retour sturen activeert tevens de retourbetaling aan u.