Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Nextail
 Nextail Connect!
 Nextail connect uw aankoop
 Nextail connect! externe   verkoper
 Wat doet Nextail
 Verkopen via blokker.nl
 Verkooppartners
Klantenservice

Nextail connect uw aankoop





Klik hier voor het overzicht van alle externe verkopers.

Waaruit bestaat de prijs van een product van een externe verkoper?
De getoonde prijzen van de producten van externe verkopers zijn de verkooprijs van het product + hun verzendkosten + BTW, het is dus een all-in prijs voor de consument.

Aan wie betaalt u de online aankoop van de producten van externe verkopers?
De consument betaalt de gehele order, inclusief de producten van externe verkopers, aan Blokker. Blokker betaalt vervolgens de externe verkoper weer uit na aftrek van de afgesproken commissievergoeding.

Hoe kunt u het product van een externe verkoper online betalen aan Blokker?
De consument kan met alle bekende Blokker web betalingsoplossingen zijn totale bestelling betalen: Ideal, afterpay, Mastercard, Visa en cadeaukaart.

Heeft u een vraag over de terugbetaling?
Als u vragen heeft over de (retour)betaling kunt u contact opnemen met de klantenservice van Blokker.

Wie verstuurt de orderbevestiging?
Blokker verstuurt per e-mail de orderbevestiging van de totale order aan de consument. In de orderbevestiging staat gespecificeerd welke product bij welke externe verkoper ( of Blokker) is gekocht.

Wie verstuurt de betalingsbevestiging/factuur?
  • Blokker verstuurt een betalingsbevestiging voor het product van de externe verkoper. Hierop staat de totale verkoopprijs vermeld (zonder BTW specificatie).
  • Voor een Blokker product verstuurt Blokker een factuur inclusief BTW specificatie.
  • Als een consument een BTW specificatie nodig heeft voor een product van een externe verkoper, dan moet deze bij de externe verkoper zelf worden opgevraagd. Blokker kan dit niet doen aangezien we geen producteigenaar zijn van dat specifieke product.

  • Wie verstuurt de track&trace code?
    De externe verkoper verstuurt zelf de track&trace code aan de consument voor zijn eigen product. Blokker blijft de track&trace code voor haar eigen producten zelf versturen aan de consument.

    Wat is de levertijd van mijn bestelling via een externe verkoper?
    Een verkoper moet een product tussen 1 en maximaal 10 werkdagen bezorgen bij een consument. De verkoper geeft bij het product altijd aan welke levertijd hij hanteert (deze ligt dus altijd tussen de periode van 1 tot 10 dagen). De aangegeven levertijd van de externe verkoper is dan ook de belofte naar de consument die hij moet waarmaken.

    Hoe werkt het bestellen en bezorgen van grote en zware producten bij externe verkopers?
    Grote en zware producten zoals koelkasten, wasmachines, trampolines, televisies> 40 inch etc worden door middel van een bezorgafspraak definitief met u ingepland. De externe verkoper neemt telefonisch (of per e-mail) binnen 1 werkdag contact met u op om deze afspraak in te plannen. Tijdens het bestellen van het product vragen we u om uw telefoonnummer en e-mail adres aan ons door te geven zodat deze bezorgafspraak met u bepaald worden. De afspraak kan alleen ingepland worden met de klantenservice afdeling van de externe verkoper.

    Hoe werkt de verzending van producten van externe verkopers?
    De externe verkoper ontvangt digitaal vanuit Blokker de ordergegevens. Vervolgens is de externe verkoper verantwoordelijk voor het verzenden van het product naar de consument via zijn eigen vervoerder. De externe verkoper verpakt en verzendt het product in zijn eigen doos/ verpakking. De verzending van het product vindt plaats vanuit het distributiecentrum van de externe verkoper zelf.

    Je hebt een order met een product van Blokker en producten van twee externe verkopers. Krijg je 1 pakket met alle producten gelijk thuisgestuurd?
    Nee, je ontvangt per externe verkoper een apart, eigen pakket. Het product is tevens verpakt in het verpakkingsmateriaal van de externe verkoper zelf. In dit voorbeeld ontvangt de consument dus drie losse pakketten.

    Kan een product van een externe verkoper ook afgehaald worden in de Blokker winkel?
  • Nee, dat is niet mogelijk. Alleen Blokker producten kan de consument bij de winkel laten afleveren en kunnen dus in de winkel opgehaald worden.
  • Als u een mixed basket heeft met een Blokker product en een product van een derde verkoper, dan is het niet mogelijk om het Blokker product in de winkel te laten afleveren. De website zal dan deze optie ook niet tonen. Als u het Blokker product wel wil laten afleveren in de winkel dan zal u daarvoor een aparte bestelling moeten aanmaken (en niet gecombineerd met een product van een externe verkoper)

  • Wat is een mixed basket?
    Een mixed basket is een order van een consument waarin meerdere producten van meerdere verkopers worden gekocht. Bijvoorbeeld een order waarin één Blokker product zit en één product van een externe verkoper.

    Nextail connect retourneren
    Hoe kunt u een product retourneren?
    Het product stuurt u retour naar het retouradres van de externe verkoper. In het pakket heeft u de retourinstructie ontvangen van de externe verkoper. Deze instructie graag volgen.

    Het product van een externe verkoper is niet goed. Wat nu te doen?
    U moet zich bij de klantenservice van de betreffende verkoper melden.

    Wat is de zichttermijn op een product van een externe verkoper?
    De zichttermijn is voor alle producten van extern verkopers 30 dagen (vergelijkbaar met Blokker).

    Zijn de retourwaarden van een externe verkoper allemaal gelijk?
    Alle verkopers hanteren een 30 dagen zichttermijn. Daarnaast is het verplicht voor de externe verkoper om gratis retourneren aan te bieden met uitzondering van de grote en zware producten waarvoor een ophaalafspraak moet worden gemaakt. Het retouradres, de werkwijze en de retourkosten kunnen verschillen, vraag hiernaar bij desbetreffende externe verkoper.

    Zijn er kosten voor het retour sturen van een product naar een externe verkoper?
    Voor de meeste producten geldt dat de consument het product gratis kan retourneren aan de externe verkoper. Voor producten waarvoor een ophaalafspraak of producten die extreem zwaar of groot zijn, kunnen retourkosten gerekend worden door de externe verkoper. Vraag vooraf naar de kosten bij desbetreffende externe verkoper.

    Hoe weet ik wat de retourvoorwaarden zijn van een externe verkoper?
    In het toegezonden pakket vanuit de externe verkoper zijn retourinstructies meegestuurd. Tevens ontvangt de consument e-mail berichten waarin een verwijzing staat naar de retourinstructies van de externe verkoper. Tot slot kan altijd contact opgenomen worden met de klantenservice van de externe verkoper om de retourinstructies alsnog te ontvangen.

    Kan ik met het product van een externe verkoper naar de Blokker winkel om te retourneren?
    Nee, de afhandeling van retour producten van externe verkopers vindt plaats door het retour sturen van het product aan de externe verkoper. Het retour sturen activeert tevens de retourbetaling aan u.

    Hoe werkt een retourbetaling voor een bestelling van een externe verkoper?
  • Een consument moet het pakket retour sturen aan de externe verkoper conform de retourinstructies van de externe verkoper. De externe verkoper bevestigt de retourontvangst aan Blokker. Deze retourmelding van de verkoper aan Blokker zet de retourbetaling dan automatisch in gang.
  • Binnen 14 dagen na retourmelding van de verkoper wordt het geld retour betaald door Blokker op het bankrekeningnummer van de consument.
  • Blokker verrekent de retour betaling tevens met de externe verkoper. Blokker ontvangt bij een retourzending ook geen commissievergoeding van de externe verkoper.

  • U heeft het product retour gestuurd naar de externe verkoper maar nog niets gehoord.
    De consument heeft een inleverbewijs ontvangen van de postdienst met een track&trace code. Vraag de consument naar dit bewijs en de track&trace code. Met de track&trace code kan op de website van de verzender (PostNL/ DHL) nagekeken worden waar het pakket zich bevindt. De consument kan zich met dit bewijs richten tot de Klantenservice van de externe verkoper en vragen om snelle actie en een retourmelding aan Blokker dat het product is ontvangen. Deze retourmelding is noodzakelijk, want het zet de retourbetaling in gang aan de consument. Na de retourmelding van de externe verkoper wordt binnen twee weken door Blokker het bedrag terugbetaald aan de consument op het bankrekeningnummer waarmee de betaling is gedaan.