Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Retour oude elektrische apparaten




Er zijn meerdere opties om je oude elektrische apparaat in te leveren wanneer je een nieuw apparaat bij ons hebt gekocht.
1. Winkel: ga naar de Blokker en lever je oude elektrische apparaat hier in (zorg wel dat het oude apparaat leeg en schoon is).

Laat bij inlevering het aankoopbewijs van het nieuw aangekocht elektrische apparaat zien aan de winkel medewerker.
2. Post NL: bij de levering van het nieuwe elektrische apparaat kun je oude elektrische apparaat retour geven aan de Post NL bezorger zie de spelregels Een klein elektrisch apparaat kun je meegeven aan de pakketbezorger van PostNL op het moment dat je het nieuwe apparaat ontvangt. De meeneemservice is op dit

moment alleen nog beschikbaar in Nederland en geldt alleen bij levering van het nieuwe apparaat door PostNL.

Zorg er graag wel voor dat je de volgende spelregels hanteert:

  • Het artikel in een stevige verpakking met passende afmetingen zit of anders in een afgesloten zak die niet        kan scheuren.
  • Het apparaat leeg en schoon is (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten).
  • Eventuele losse onderdelen goed zijn vastgezet en dat het geheel goed verpakt is, zodat ze tijdens het        transport geen schade kunnen toebrengen aan andere artikelen.
  • Het pakket niet groter is dan 175cm × 78cm × 58cm en niet zwaarder is dan 30 kilo.
  • Onderstaande adres goed leesbaar is op de bovenkant van de verpakking: ANTWOORDNUMMER        BLOKKER.
  • Vermeld bij het adres, in de linkerbovenhoek het bestelnummer van je nieuw bestelde artikel.

  • BELANGRIJK: De inname van het oude apparaat is definitief. De opgehaalde apparaten worden op een milieuvriendelijke manier en volgens wettelijke regels verwerkt.

    3. Antwoordnummer: bij de levering van het nieuwe elektrische apparaat kun je oude elektrische apparaat retour sturen naar ons antwoord nummer.

    Blokker BV
    Antwoordnummer 10265
    2800 VB Gouda