Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Je artikel ruilen




Ruilen van online gekochte artikelen (met uitzondering van Afterpay en Paypal) is mogelijk in de winkels wanneer het aankoopbedrag lager is dan € 129,95. Wanneer je een artikel in één van onze winkels hebt aangeschaft dan kun je dit artikel binnen 30 dagen ruilen. Wanneer je het artikel betaald hebt met contant geld of PIN dan krijg jij dit geld terug. Wanneer jij het artikel betaald hebt met cadeaukaarten en/of VVV bonnen dan krijg je een tegoedbon.

Wanneer je het artikel hebt betaald met een betaalpas dan is het ook mogelijk om het bedrag retour te pinnen.

Voor ruilen en retourneren gelden verder de volgende voorwaarden:
Bepaalde artikelen kunnen niet geruild worden. Hieronder de uitzonderingen
  • Gesealde artikelen worden alleen geruild, wanneer de verpakking ongeopend en/of onbeschadigd is.
  • Verbruiksartikelen zoals batterijen en lampen zijn uitgesloten van garantie en kunnen dan ook niet geruild        of geretourneerd worden. Voor verbruiksartikelen zoals batterijen en lampen is het voor het beoordelen        van het product niet nodig om deze uit te pakken. Doe je dit toch, dan is de waardevermindering 100%        omdat deze niet meer verkocht kunnen worden.
  • Hygiëne producten waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Software waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen, Treinkaarten, cadeaukaarten.

  • Het is niet mogelijk om een showmodel te ruilen en/of te retourneren.

    Niet tevreden met kwaliteit?
    Wanneer je in de veronderstelling bent dat het artikel niet aan de beoogde kwaliteit voldoet, bekijken we graag samen met jou het artikel. We raden je aan om met het artikel en het aankoopbewijs naar een dichtstbijzijnde winkel te gaan. Hier kan de deskundige winkelmedewerker het artikel beoordelen.