Klantenservice
 Terug naar het begin

 

Bestellen
 Bestelling plaatsen
 Mijn Blokker account
 Status van mijn bestelling
 Kortingscodes
 Winkelvoorraad
 Voorraad & Reserveren
 Productinformatie
 Zakelijk bestellen

 

Betalen
 Factuur online bestelling en   Blokker webshopaccount
 Betaalmogelijkheden bij   Blokker winkels
 Betaalmogelijkheden op   Blokker.nl
 Blokker Cadeaukaart
 Douwe Egberts waardepunten
 Betaling mislukt of geweigerd
 Betalen met kortingscode
 Webshopaccount

 

Bezorgen & afhalen
 Bezorgopties
 Bezorgkosten
 Thuisbezorging door PostNL
 Thuisbezorging van grote en/of   zware artikelen door PostNL   Extra@Home of Top Movers
 Afhaalopties
 Bezorgtijden

 

Retourneren & ruilen
 Retourneren
 Kapot, beschadigd of   incompleet artikel aangekocht
 Status van je retour
 Je artikel ruilen
 Verkeerd artikel ontvangen
 Repareren
 Retour oude elektrische   apparaten

 

Garantie & voorwaarden
 Garantie
 Garantiebewijs van mijn artikel
 Onderzoeksplicht
 Garantie vervalt

 

Klantenservice
 Contact
 Algemene   voorwaarden/informatie
 Privacy statement
 Klachtenprocedure
 Folderverspreiding
 Nieuwsbrief, hoe aan te   melden?
 Sponsoring
 Werken bij Blokker
 Veelgestelde vragen

 

Winkelinformatie & Verkoopacties bij Blokker
 Vragen over winkels
 Betaalmogelijkheden bij Blokker   winkels
 Verkoopacties bij Blokker
 Cashback actie

 

Kopen bij verkooppartners
 Bestellen bij verkooppartners
 Bezorgen door   verkooppartners
 Retourneren aan   verkooppartners
 Klantenservice, garantie &   voorwaarden
 Veelgestelde vragen
 Contactinformatie   verkooppartners
Klantenservice

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door PostNL Extra@Home of Top Movers





Voor de levering van grote en/of zware artikelen wordt een afspraak ingepland met de vervoerder. Je weet van tevoren in welk tijdvak de vervoerder langskomt. Per sms en/of e-mail ontvang je namelijk tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.

Omdat thuisbezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn. Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld. met het kaartje dat de vervoerder bij je in de brievenbus heeft achtergelaten. Je betaalt dan wel opnieuw bezorgkosten.

Grote en/of zware artikelen
worden geleverd tot de eerste drempel

Heb je een etage binnenshuis?

Dan wordt er alleen geleverd tot de eerste drempel en dus niet tot op de etage binnen de woning. Zijn PostNL, Extra@Home of Topmovers nog niet langsgekomen zoals stond aangegeven. Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Tuinbestellingen:

Wanneer u een bestelling doet via Blokker.nl dan leveren wij in de meeste gevallen binnen één week.

Het exacte tijdstip ziet u in een bevestigingsmail met de titel “uw order is verwerkt” , daarin zit een link naar de Track & Tracé code.
Met deze code kunt u de levering door Post NL, Extra@Home en het tijdstip van uw bestelling verder volgen.