Inge Trappenburg
perfect, snel in huis, goed verpakt, een aanrader dus
perfect, snel in huis, goed verpakt, een aanrader dus
Ben zeer te spreken over hun kreeg een kapotte levering, hoogstwaarschijnlijk bij Post NL stuk gegaan. Deze werd direct vervangen na opsturen van foto,s van beschadiging zonder extra kosten. een dikke pluim voor hun service en telefonisch contact
Helaas. Fotolijst bestele maar hoekje van glas gebroken...
Het product komt overeen met de productinformatie en mijn bestelde lijsten werden heel vlot geleverd. Ik bestelde twee lijsten van 60 x 60 cm, best zwaar en kwetsbaar. De manier van verpakken door DutchDo vond ik te wensen overlaten, oftewel slecht.
Niet aan de raden!! Product was zeer slecht verpakt waardoor ik een beschadigd artikel ontvangen heb. Na contact opnieuw hetzelfde verhaal … erg balen en heb nog steeds mijn geld niet terug!!!!!!!
Gewoon goed
Gewoon top, en snel geleverd 👌
Onze bestelling een houten fotolijst was slecht verpakt en was daardoor beschadigd. Gebeld en kregen een nieuwe de andere lijst hoefden we niet te retourneren. Geweldige service nu een onbeschadigde lijst gekregen
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.