Ingrid Vink
Snelle en nette bezorging.
Snelle en nette bezorging.
Heel snel in huis en product zoals omschreven
Prima en snelle levering, geen klachten
Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel plezier met je aankoop
Prima leverancier
Goed goed prima
We ontvingen niet de kaars zoals op de foto's. Dat was een bewuste keuze, dus bij het openen van de verpakking was er enige teleurstelling. Tevens bleek ineens de voorraad niet op orde, waardoor we niet in 1x klaar zijn, maar weer op pad moeten.
De niet oplaadbare theelichtjes hebben maar 1 avond gebrand en toen kon ik ze weg gooien en dat voor €13,25 vind ik wel duur en niet kloppen en dat is geen reclame voor Blokker. Maar ik had ook oplaadbare theelichtjes besteld. En waar zijn die. Of ju
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.